Akció!
sportmarketing

A sportvezetés, -szervezés és a sportmarketing alapjai

2410 Ft 1000 Ft

Személyes átvétel esetén az akciós ár: 100,-Ft
Az akciós ár kizárólag a Boldogasszony sgt. 6. alatti könyvesboltban történő személyes átvétellel történő rendelésre vonatkozik.
Az akció kizárólag magánszemélyek vásárlására vonatkozik és visszavonásig érvényes.
A személyes átvétellel történő vásárláshoz is kérjük a terméket a Kosárba tenni és a Pénztárban a  opciót kérjük kiválasztani.
 

Szerzõ: Kiss Gábor – Szabó József
ISBN: 963 9167 886
Kiadás éve: 2004.

Kategória:

Termékleírás

TARTALOM BEVEZETÉS      5 1. SPORTVEZETÉS, -SZERVEZÉS      7 1.1. A sport helye, szerepe a társadalomban      7 1.1.1. A sportszervezés fogalma, célja      7 1.1.2. A testnevelés, sport, rekreáció fogalma, célja      7 1.2.     A testnevelés és sport szervezeti rendszere      17 1.2.1.     Sportegyesületek, szakosztályok létrehozása, működtetése, az alap¬szabály      17 1.2.2.     Az iskolai sport, diáksport szervezetei      19 1.2.3.     A fitnesz klubok létrehozása, működtetése      26 1.2.4.     Az edző, a testnevelőtanár  és kapcsolatuk a tanítvánnyal      26 1.3.     Sportversenyek szervezése      31 1.3.1.     Sportversenyek típusai      31 1.3.2.     A szervezőmunka menete és dokumentumai     33 1.3.3.     Versenyrendezés      39 1.3.4.     Táborok szervezése      41 1.4.     Vezetési ismeretek      44 1.4.1.     A vezetés fogalma, vezetői funkciók      45 1.4.2.     A vezetői stílus      55 1.4.3.     A konfliktuskezelés mint a kommunikáció magasabb szintje      64 1.5.     Szervezeti folyamatok      66 1.5.1.     Az alaptevékenység      68 1.5.2.     Marketing, sportmarketing      68 1.5.3.     Innováció      69 1.5.4.     Pénzügyi tevékenység      69 1.5.5.     Emberi erőforrás, menedzsment     72 2. SPORTMARKETING     75 2.1. A sportmarketing helye, szerepe a sportban      75 2.2. A sportmarketing kialakulásának háttere      76 2.2.1. Társadalmi háttér      76 2.2.2. Marketing és reklám háttér      77 2.2.3. Sport mint vállalkozás     78 2.2.4. Cégek és nonprofit szervezetek (sportegyesületek, szervezetek) kapcsolatai      79 2.2.5.Sportfinanszírozás kérdései és változásai      80 2.3. Alapfogalmak      81 2.3.1. Marketing      81 2.3.2. Kommunikáció      84 2.3.3. Marketingkommunikáció      88 2.3.3.1. A sport kondíciói      90 2.3.3.2. A sport szerepe a döntési folyamatok segítésében      91 2.3.3.3. A sport mint interperszonális kapcsolat      92 2.3.4. A piac      93 2.3.4.1. Piaci formák      93 2.3.4.2. A piacok csoportosítása      95 2.3.5. A sport és rekreáció piaca      97 2.4. A sport mint kommunikációs stratégia      102 2.4.1. Vállalati arculat kialakításában betöltött szerep      103 2.4.2. Imágó, ízlésformálás, termékbemutatás, szokások kialakítása      103 2.4.3. Fogyasztásösztönzés, fogyasztói tudat befolyásolása      104 2.4.4. Partnercégek befolyásolása     105 2.4.5. Munkaerő befolyásolása és megtartása      105 2.4.6. A döntési folyamatokban betöltött szerepe      105 2.5. A döntési folyamatokról      105 2.6. A reklám     107 2.6.1. Reklámeszközök és reklámhordozók      109 2.6.1.1. Termékéletgörbe 2.6.1.2. Rendezvényterv és szórásterv      114 2.7. A kapcsolatszervezés PR.      115 2.7.1. Belső PR      118 2.7.2. Külső PR      119 2.7.3. A PR eszközei      119 2.8. Marketingmix      120 2.9. Személyes eladás – sikeres eladás      122 2.10. Marketingtervezés      123 2.11. Tervezés és controlling      128 2.12. Szponzorszervezés       131 2.13. Zárógondolatok      133 2.14. Irodalom