Gyógypedagógiai gyakorlatok kézikönyve
3. A gyógypedagógiai gyakorlatok rendszere és időkerete. Színterek, célok és tevékenységek. Szervezési formák.
Célok
A fejezet célja, hogy a gyógypedagógus-hallgató ismerje meg a gyógypedagógiai gyakorlatok teljes szisztémáját és az egyes kurzuselemek egymásra épülését a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógiai Kar Gyógypedagógus-képző Intézetének képzésében.
Tartalom
A szegedi gyógypedagógus-képzés gyakorlati irányultsága.
Gyógypedagógiai gyakorlat tanegységek a szegedi képzésben.
Gyógypedagógiai gyakorlat, a tanterven átívelő folyamat.
Gyakorlatszervezési formák.
Kulcsfogalmak
gyógypedagógus-képzés, gyógypedagógiai gyakorlat, mintatanterv, képzési és kimeneti követelmények