6. A gyakorlatok alfája és omegája: az intézményi és intézményközi együttműködés
Célok
A gyógypedagógus-hallgatók ismerjék meg a gyógypedagógiai gyakorlatok megvalósításában együttműködő partnerség résztvevőit, az egyes szereplők feladatait és felelősségét; hallgatóként váljanak alkalmassá a rendszerben való eligazodásra és hatékony együttműködésre gyakorlataik sikeres teljesítése és gyakorlati kompetenciáik fejlődése érdekében. Cél, hogy legyen felkészült az egyéni gyakorlatának megfelelő partnerintézmény kiválasztására.
Tartalom
A gyakorlatok helyszíneinek sajátosságai.
Az intézményi és intézményközi együttműködés résztvevőinek feladatai, felelőssége.
Partnerség építés a Mentor(h)áló projekt támogatásával.
Kulcsszavak
partnerintézmény, gyakorlóhely, gyakorlati oktató, gyakorlatvezető gyógypedagógus, gyógypedagógus-hallgató, együttműködés, Mentor(h)áló