Skip navigation

4. lecke A logopédiai gyakorlatok résztvevői és feladataik

Célkitűzés

A hallgató ismerje meg, hogy a gyógypedagógiai, logopédiai gyakorlatok során milyen szereplők vesznek részt a munkában. A hallgató tudja, hogy a gyakorlatok résztvevőinek milyen szerepe és feladata van a gyakorlatok sikeres kivitelezésében.

Tartalom

Gyógypedagógus-képző Intézet. Partnerintézmény. Gyakorlati oktató. Gyakorlatvezető logopédus. Logopédus-jelölt.

Kulcsszavak: logopédiai gyakorlat, Gyógypedagógus-képző Intézet, Partnerintézmény, gyakorlati oktató, gyakorlatvezető logopédus, logopédus-jelölt

Tananyag

 

„A gyógypedagógiai gyakorlatokat csak intenzív külső és belső együttműködéssel tudjuk hatékonyan és színvonalasan megvalósítani” (Máténé, 2011). Ahhoz, hogy ez a munka valóban hatékonyan működjön, mind a hallgatóknak, mind a résztvevőknek ismerniük kell egymás folyamatban betöltött szerepét és feladatait.

 

A logopédiai gyakorlatok folyamatának résztvevői:

-          Gyógypedagógus-képző Intézet,

-          Partnerintézmény,

-          gyakorlati oktató,

-          gyakorlatvezető logopédus,

-          logopédus-jelölt.

 

A gyógypedagógiai gyakorlatok folyamatának résztvevői és kapcsolata