4. lecke A logopédiai gyakorlatok résztvevői és feladataik
Célkitűzés
A hallgató ismerje meg, hogy a gyógypedagógiai, logopédiai gyakorlatok során milyen szereplők vesznek részt a munkában. A hallgató tudja, hogy a gyakorlatok résztvevőinek milyen szerepe és feladata van a gyakorlatok sikeres kivitelezésében.
Tartalom
Gyógypedagógus-képző Intézet. Partnerintézmény. Gyakorlati oktató. Gyakorlatvezető logopédus. Logopédus-jelölt.
Kulcsszavak: logopédiai gyakorlat, Gyógypedagógus-képző Intézet, Partnerintézmény, gyakorlati oktató, gyakorlatvezető logopédus, logopédus-jelölt
Tananyag
„A gyógypedagógiai gyakorlatokat csak intenzív külső és belső együttműködéssel tudjuk hatékonyan és színvonalasan megvalósítani” (Máténé, 2011). Ahhoz, hogy ez a munka valóban hatékonyan működjön, mind a hallgatóknak, mind a résztvevőknek ismerniük kell egymás folyamatban betöltött szerepét és feladatait.
A logopédiai gyakorlatok folyamatának résztvevői:
- Gyógypedagógus-képző Intézet,
- Partnerintézmény,
- gyakorlati oktató,
- gyakorlatvezető logopédus,
- logopédus-jelölt.
A gyógypedagógiai gyakorlatok folyamatának résztvevői és kapcsolata