Tanulók és tanulócsoportok megismerése - kiemelt figyelmet igénylő tanulók
Felhasznált irodalom
- Dr. Antalovits Miklós: Munkaköri és munkahelyi szocializáció. BME Munka-és szervezetpszichológiai szakképzés. Előadás.2002. őszi szemeszter
- Bakó, T. (1996): Verem mélyén. Könyv a krízisről. Cserépfalvi Kiadó, Budapest
- Emmons, R.A., és Kaiser, H.A. (1996): Goal orientation and emotional well-being: Linking goals and affect through the self. In Martin, L.L. és A. Tesser (Eds.): Striving and feeling: Interactions among goals, affect, and self-regulation. Lawrence Erlbaum, Mahwah, NJ, 79-98.
- Erikson, E.H. (2002): Gyermekkor és társadalom. Osiris, Budapest
- Holland, J. (1973): Making vocational choices: a theory of careers. Englewood Cliffs. New Jersey, Prentice Hall
- Husman, J., és Lens, W. (1999): The role of the future in student motivation. Educational Psychology, 34 (2), 113-125.
- Jámbori, Sz. (2007): Hogyan tervezik a serdülők a jövőjüket? SZEK JGYF Kiadó, Szeged
- Kiss, I. és Balogh, L. (2004): Kellemes problémák. In: N. Kollár, K. – Szabó, É. (szerk.) Pszichológia pedagógusoknak Osiris Kiadó, Budapest.
- Vikár, Gy. (1980): Az ifjúkor válságai. Gondolat, Budapest
- Pulkkinen, L. (1990): Home atmosphere and adolescent future orientation. European Journal of Psychology of Education, 1, 33-43.