Vendégünk a márkadoktor, dr. Papp-Váry Árpád!
Igazi marketing csemegét kínálunk hamarosan a szegediek és környékbeliek számára – vendégünk a márkadoktor, dr. Papp-Váry Árpád, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke, a Budapesti Metropolitan Egyetem dékánja!
A témánk sem “hétköznapi”: fókuszban az országimázs-építés, vagy ahogyan azt a szakemberek nevezik, az országmárkázás.
Az előadás címe: ORSZÁGOMAT EGY MÁRKÁÉRT! – Az országmárkázás lehetőségei
Az előadás időpontja: 2018. november 19. hétfő 18.00
Az előadás helyszíne: IH Rendezvényközpont, Szeged, Felső Tisza-part 2.
jegyárak: kedvezményes jegyek (SZTE-kártya, diákigazolvány, pedagógusigazolvány) mindössze 1.600,- Ft-ért, teljes árú jegyek: 2.300,- Ft
jegyértékesítés:
http://www.ihrendezvenykozpont.hu/event/1516
http://jegyek.ihrendezvenykozpont.hu/event/DRPAPPVARY181119
Facebook eseményoldal ITT!
Dr. Papp-Váry Árpád a téma vezető hazai szakembere, így “első kézből” kaphatunk valós képet az országimázs-építés, országmárkázás hazai és nemzetközi alkalmazásáról, annak sikereiről és árnyoldalairól.
“Az elmúlt két évtizedben szerte a világon „országimázs-központok”, „országmárka-tanácsok” alakultak. Ugyanakkor ezek a szervezetek korlátozott sikereket értek el, nemcsak hazánk, de más országok esetében is. Az előadás körüljárja, hogy mitől lehet márka egy ország, és hogy egyáltalán lehet-e országmárkázásról beszélni.”
Dr. Papp-Váry Árpád széleskörű tájékozottságát és profizmusát jól mutatja, hogy:
– Magyarország legnagyobb magánegyeteme, a METU (korábban BKF) nagyobbik karának dékánja
– Ugyanitt három ízben elnyerte „Az év oktatója” címet, melyet a diákok szavazatai alapján egyetlen oktató érdemel ki
– A kereskedelem és marketing alapszak, a marketing mesterszak, valamint a digitális marketing szakirányú továbbképzés vezetője
– Rendszeresen tanít külföldi egyetemeken, idén például Portugáliában, Franciaországban, Indiában és Kazahsztánban
– A HVG Goldenjob karrierversenyén szakértő-specialista kategóriában döntős (top5)
– A Magyar Marketing Szövetség alelnöke, az Országos Marketing Konferencia rendszeres plenáris előadója
– Több ismert könyv szerzője, mint a „Márkázott szórakoztatás”, „A márkanév ereje”, a „Mágikus márkázás: Beckham”, és a „JPÉ Marketing – Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel”
– Tudományos és ismeretterjesztő publikációnak száma meghaladja a 300-at
– Márkadoktorként rengeteg céget és több várost segített branding tanácsadással .
Remek téma, nagyszerű előadó vár ránk ezen az estén is 🙂