Tájékoztató és segédletek a tanítójelöltek gyakorlati képzéséhez
H. Molnár Emese:Tájékoztató és segédletek a tanítójelöltek gyakorlati képzéséhez
Bevezető
1. fejezet: A tanítójelölt hallgatók gyakorlati képzése
2. fejezet: A nappali tagozatos tanítójelöltek gyakorlati képzésének rendszere, szervezeti formái, értékelése
2.1. Összefoglaló táblázat
2.2. Szervezeti formák és értékelésük
2.2.1. Pszichológiai és pedagógiai hospitálások
Fejlődés- és pedagógiai pszichológia és hospitálás
Nevelés- és oktatáselmélet és hospitálás
A személyiségfejlődés zavarainak pszichológiája és hospitálás
Fontos információk
2.2.2. Csoportos és csoport előtti tanítási gyakorlatok és napközis hospitálás
2.2.3. Egyéni tanítási gyakorlatok és tanévkezdési gyakorlat
2.2.4. Összefüggő, intézményen kívüli gyakorlat (Külső gyakorlat)
2.2.5. Zárótanítás
3. fejezet: A nappali tagozatos tanítójelöltek gyakorlati képzésének évfolyamonkénti tervezése: kurzusok és előfeltételeik
4. fejezet: A levelező tagozatos tanítójelöltek gyakorlati képzésének rendszere, szervezeti formái, értékelése
5. fejezet: A levelező tagozatos tanítójelöltek gyakorlati képzésének évfolyamonkénti tervezése: kurzusok és előfeltételeik
6. fejezet: Segédanyagok a hospitálásokhoz
7. fejezet: Segédanyagok a tanítási és napközis gyakorlatokhoz
8. fejezet: A külső tanítási gyakorlat értékelésének dokumentumai
9. fejezet: A zárótanítás értékelésének dokumentumai
10. fejezet: Igazoló füzetek a gyakorlati képzés teljesítéséhez
2.2.1. Pszichológiai és pedagógiai hospitálások
« Előző
|
Következő »