A gyakorlati képzés feladatai
A
tanító alapszak képzési és kimeneti követelményeinek (KKK) megfelelően a
tanítójelölt
-
A
gyakorlatban is megfigyeli a 6-12 évesek fejlődésének pszichológiai
sajátosságait, és kezdő képességet szerez a gyermekek személyiségének sokoldalú, differenciált
fejlesztésére.
-
Alkalmazza
az információs és kommunikációs technika használatához szükséges eljárásokat.
-
Lehetőséget
kap nevelési helyzetek, problémák kritikus elemzésére, konfliktushelyzetek
megoldására, problémamegoldó technikák hatékony alkalmazására.
-
Kezdő
képességet szerez a nevelő-oktató munka tervezésében, szervezésében, a tanulási
folyamatok irányításában, a tanulók kulcskompetenciáinak fejlesztésében.
-
A
tantervekben (Nat, Kerettantervek) leírt fejlesztési feladatoknak illetve
követelményeknek megfelelően alkalmazza szaktárgyi ismereteit.
-
Alkalmassá
válik az eredményes tanítói tevékenységhez szükséges gyakorlati készségek és
képességek alakítására, tartalmilag és módszertanilag komplex, a teljes tanítói
tevékenységet átfogó feladatrendszer megvalósítására.
-
Képes
lesz a tanítási órán kívüli nevelési feladatok ellátására, valamint a gyermekek
családjával, szűkebb környezetével való együttműködésre.
-
Részt
vesz nevelőtestületi értekezleteken, iskolai ünnepségeken, iskolai
kirándulásokon és a kisiskolások egyéb szabadidős tevékenységeiben.
A
tanító alapszak képzési és kimeneti követelményeinek (KKK) megfelelően a
tanítójelölt
-
A
gyakorlatban is megfigyeli a 6-12 évesek fejlődésének pszichológiai
sajátosságait, és kezdő képességet szerez a gyermekek személyiségének sokoldalú, differenciált
fejlesztésére.
-
Alkalmazza
az információs és kommunikációs technika használatához szükséges eljárásokat.
-
Lehetőséget
kap nevelési helyzetek, problémák kritikus elemzésére, konfliktushelyzetek
megoldására, problémamegoldó technikák hatékony alkalmazására.
-
Kezdő
képességet szerez a nevelő-oktató munka tervezésében, szervezésében, a tanulási
folyamatok irányításában, a tanulók kulcskompetenciáinak fejlesztésében.
-
A
tantervekben (Nat, Kerettantervek) leírt fejlesztési feladatoknak illetve
követelményeknek megfelelően alkalmazza szaktárgyi ismereteit.
-
Alkalmassá
válik az eredményes tanítói tevékenységhez szükséges gyakorlati készségek és
képességek alakítására, tartalmilag és módszertanilag komplex, a teljes tanítói
tevékenységet átfogó feladatrendszer megvalósítására.
-
Képes
lesz a tanítási órán kívüli nevelési feladatok ellátására, valamint a gyermekek
családjával, szűkebb környezetével való együttműködésre.
-
Részt
vesz nevelőtestületi értekezleteken, iskolai ünnepségeken, iskolai
kirándulásokon és a kisiskolások egyéb szabadidős tevékenységeiben.
A
tanító alapszak képzési és kimeneti követelményeinek (KKK) megfelelően a
tanítójelölt
-
A
gyakorlatban is megfigyeli a 6-12 évesek fejlődésének pszichológiai
sajátosságait, és kezdő képességet szerez a gyermekek személyiségének sokoldalú, differenciált
fejlesztésére.
-
Alkalmazza
az információs és kommunikációs technika használatához szükséges eljárásokat.
-
Lehetőséget
kap nevelési helyzetek, problémák kritikus elemzésére, konfliktushelyzetek
megoldására, problémamegoldó technikák hatékony alkalmazására.
-
Kezdő
képességet szerez a nevelő-oktató munka tervezésében, szervezésében, a tanulási
folyamatok irányításában, a tanulók kulcskompetenciáinak fejlesztésében.
-
A
tantervekben (Nat, Kerettantervek) leírt fejlesztési feladatoknak illetve
követelményeknek megfelelően alkalmazza szaktárgyi ismereteit.
-
Alkalmassá
válik az eredményes tanítói tevékenységhez szükséges gyakorlati készségek és
képességek alakítására, tartalmilag és módszertanilag komplex, a teljes tanítói
tevékenységet átfogó feladatrendszer megvalósítására.
-
Képes
lesz a tanítási órán kívüli nevelési feladatok ellátására, valamint a gyermekek
családjával, szűkebb környezetével való együttműködésre.
-
Részt
vesz nevelőtestületi értekezleteken, iskolai ünnepségeken, iskolai
kirándulásokon és a kisiskolások egyéb szabadidős tevékenységeiben.
A
tanító alapszak képzési és kimeneti követelményeinek (KKK) megfelelően a
tanítójelölt
-
A
gyakorlatban is megfigyeli a 6-12 évesek fejlődésének pszichológiai
sajátosságait, és kezdő képességet szerez a gyermekek személyiségének sokoldalú, differenciált
fejlesztésére.
-
Alkalmazza
az információs és kommunikációs technika használatához szükséges eljárásokat.
-
Lehetőséget
kap nevelési helyzetek, problémák kritikus elemzésére, konfliktushelyzetek
megoldására, problémamegoldó technikák hatékony alkalmazására.
-
Kezdő
képességet szerez a nevelő-oktató munka tervezésében, szervezésében, a tanulási
folyamatok irányításában, a tanulók kulcskompetenciáinak fejlesztésében.
-
A
tantervekben (Nat, Kerettantervek) leírt fejlesztési feladatoknak illetve
követelményeknek megfelelően alkalmazza szaktárgyi ismereteit.
-
Alkalmassá
válik az eredményes tanítói tevékenységhez szükséges gyakorlati készségek és
képességek alakítására, tartalmilag és módszertanilag komplex, a teljes tanítói
tevékenységet átfogó feladatrendszer megvalósítására.
-
Képes
lesz a tanítási órán kívüli nevelési feladatok ellátására, valamint a gyermekek
családjával, szűkebb környezetével való együttműködésre.
-
Részt
vesz nevelőtestületi értekezleteken, iskolai ünnepségeken, iskolai
kirándulásokon és a kisiskolások egyéb szabadidős tevékenységeiben.
A
tanító alapszak képzési és kimeneti követelményeinek (KKK) megfelelően a
tanítójelölt
-
A
gyakorlatban is megfigyeli a 6-12 évesek fejlődésének pszichológiai
sajátosságait, és kezdő képességet szerez a gyermekek személyiségének sokoldalú, differenciált
fejlesztésére.
-
Alkalmazza
az információs és kommunikációs technika használatához szükséges eljárásokat.
-
Lehetőséget
kap nevelési helyzetek, problémák kritikus elemzésére, konfliktushelyzetek
megoldására, problémamegoldó technikák hatékony alkalmazására.
-
Kezdő
képességet szerez a nevelő-oktató munka tervezésében, szervezésében, a tanulási
folyamatok irányításában, a tanulók kulcskompetenciáinak fejlesztésében.
-
A
tantervekben (Nat, Kerettantervek) leírt fejlesztési feladatoknak illetve
követelményeknek megfelelően alkalmazza szaktárgyi ismereteit.
-
Alkalmassá
válik az eredményes tanítói tevékenységhez szükséges gyakorlati készségek és
képességek alakítására, tartalmilag és módszertanilag komplex, a teljes tanítói
tevékenységet átfogó feladatrendszer megvalósítására.
-
Képes
lesz a tanítási órán kívüli nevelési feladatok ellátására, valamint a gyermekek
családjával, szűkebb környezetével való együttműködésre.
-
Részt
vesz nevelőtestületi értekezleteken, iskolai ünnepségeken, iskolai
kirándulásokon és a kisiskolások egyéb szabadidős tevékenységeiben.
A
tanító alapszak képzési és kimeneti követelményeinek (KKK) megfelelően a
tanítójelölt
-
A
gyakorlatban is megfigyeli a 6-12 évesek fejlődésének pszichológiai
sajátosságait, és kezdő képességet szerez a gyermekek személyiségének sokoldalú, differenciált
fejlesztésére.
-
Alkalmazza
az információs és kommunikációs technika használatához szükséges eljárásokat.
-
Lehetőséget
kap nevelési helyzetek, problémák kritikus elemzésére, konfliktushelyzetek
megoldására, problémamegoldó technikák hatékony alkalmazására.
-
Kezdő
képességet szerez a nevelő-oktató munka tervezésében, szervezésében, a tanulási
folyamatok irányításában, a tanulók kulcskompetenciáinak fejlesztésében.
-
A
tantervekben (Nat, Kerettantervek) leírt fejlesztési feladatoknak illetve
követelményeknek megfelelően alkalmazza szaktárgyi ismereteit.
-
Alkalmassá
válik az eredményes tanítói tevékenységhez szükséges gyakorlati készségek és
képességek alakítására, tartalmilag és módszertanilag komplex, a teljes tanítói
tevékenységet átfogó feladatrendszer megvalósítására.
-
Képes
lesz a tanítási órán kívüli nevelési feladatok ellátására, valamint a gyermekek
családjával, szűkebb környezetével való együttműködésre.
-
Részt
vesz nevelőtestületi értekezleteken, iskolai ünnepségeken, iskolai
kirándulásokon és a kisiskolások egyéb szabadidős tevékenységeiben.
A
tanító alapszak képzési és kimeneti követelményeinek (KKK) megfelelően a
tanítójelölt
-
A
gyakorlatban is megfigyeli a 6-12 évesek fejlődésének pszichológiai
sajátosságait, és kezdő képességet szerez a gyermekek személyiségének sokoldalú, differenciált
fejlesztésére.
-
Alkalmazza
az információs és kommunikációs technika használatához szükséges eljárásokat.
-
Lehetőséget
kap nevelési helyzetek, problémák kritikus elemzésére, konfliktushelyzetek
megoldására, problémamegoldó technikák hatékony alkalmazására.
-
Kezdő
képességet szerez a nevelő-oktató munka tervezésében, szervezésében, a tanulási
folyamatok irányításában, a tanulók kulcskompetenciáinak fejlesztésében.
-
A
tantervekben (Nat, Kerettantervek) leírt fejlesztési feladatoknak illetve
követelményeknek megfelelően alkalmazza szaktárgyi ismereteit.
-
Alkalmassá
válik az eredményes tanítói tevékenységhez szükséges gyakorlati készségek és
képességek alakítására, tartalmilag és módszertanilag komplex, a teljes tanítói
tevékenységet átfogó feladatrendszer megvalósítására.
-
Képes
lesz a tanítási órán kívüli nevelési feladatok ellátására, valamint a gyermekek
családjával, szűkebb környezetével való együttműködésre.
-
Részt
vesz nevelőtestületi értekezleteken, iskolai ünnepségeken, iskolai
kirándulásokon és a kisiskolások egyéb szabadidős tevékenységeiben.
A
tanító alapszak képzési és kimeneti követelményeinek (KKK) megfelelően a
tanítójelölt
-
A
gyakorlatban is megfigyeli a 6-12 évesek fejlődésének pszichológiai
sajátosságait, és kezdő képességet szerez a gyermekek személyiségének sokoldalú, differenciált
fejlesztésére.
-
Alkalmazza
az információs és kommunikációs technika használatához szükséges eljárásokat.
-
Lehetőséget
kap nevelési helyzetek, problémák kritikus elemzésére, konfliktushelyzetek
megoldására, problémamegoldó technikák hatékony alkalmazására.
-
Kezdő
képességet szerez a nevelő-oktató munka tervezésében, szervezésében, a tanulási
folyamatok irányításában, a tanulók kulcskompetenciáinak fejlesztésében.
-
A
tantervekben (Nat, Kerettantervek) leírt fejlesztési feladatoknak illetve
követelményeknek megfelelően alkalmazza szaktárgyi ismereteit.
-
Alkalmassá
válik az eredményes tanítói tevékenységhez szükséges gyakorlati készségek és
képességek alakítására, tartalmilag és módszertanilag komplex, a teljes tanítói
tevékenységet átfogó feladatrendszer megvalósítására.
-
Képes
lesz a tanítási órán kívüli nevelési feladatok ellátására, valamint a gyermekek
családjával, szűkebb környezetével való együttműködésre.
-
Részt
vesz nevelőtestületi értekezleteken, iskolai ünnepségeken, iskolai
kirándulásokon és a kisiskolások egyéb szabadidős tevékenységeiben.
A
tanító alapszak képzési és kimeneti követelményeinek (KKK) megfelelően a
tanítójelölt
-
A
gyakorlatban is megfigyeli a 6-12 évesek fejlődésének pszichológiai
sajátosságait, és kezdő képességet szerez a gyermekek személyiségének sokoldalú, differenciált
fejlesztésére.
-
Alkalmazza
az információs és kommunikációs technika használatához szükséges eljárásokat.
-
Lehetőséget
kap nevelési helyzetek, problémák kritikus elemzésére, konfliktushelyzetek
megoldására, problémamegoldó technikák hatékony alkalmazására.
-
Kezdő
képességet szerez a nevelő-oktató munka tervezésében, szervezésében, a tanulási
folyamatok irányításában, a tanulók kulcskompetenciáinak fejlesztésében.
-
A
tantervekben (Nat, Kerettantervek) leírt fejlesztési feladatoknak illetve
követelményeknek megfelelően alkalmazza szaktárgyi ismereteit.
-
Alkalmassá
válik az eredményes tanítói tevékenységhez szükséges gyakorlati készségek és
képességek alakítására, tartalmilag és módszertanilag komplex, a teljes tanítói
tevékenységet átfogó feladatrendszer megvalósítására.
-
Képes
lesz a tanítási órán kívüli nevelési feladatok ellátására, valamint a gyermekek
családjával, szűkebb környezetével való együttműködésre.
-
Részt
vesz nevelőtestületi értekezleteken, iskolai ünnepségeken, iskolai
kirándulásokon és a kisiskolások egyéb szabadidős tevékenységeiben.