A gyakorlati képzés feladatai

A tanító alapszak képzési és kimeneti követelményeinek (KKK) megfelelően a tanítójelölt

-          A gyakorlatban is megfigyeli a 6-12 évesek fejlődésének pszichológiai sajátosságait, és kezdő képességet szerez a gyermekek személyiségének sokoldalú, differenciált fejlesztésére.

-          Alkalmazza az információs és kommunikációs technika használatához szükséges eljárásokat.

-          Lehetőséget kap nevelési helyzetek, problémák kritikus elemzésére, konfliktushelyzetek megoldására, problémamegoldó technikák hatékony alkalmazására.

-          Kezdő képességet szerez a nevelő-oktató munka tervezésében, szervezésében, a tanulási folyamatok irányításában, a tanulók kulcskompetenciáinak fejlesztésében.

-          A tantervekben (Nat, Kerettantervek) leírt fejlesztési feladatoknak illetve követelményeknek megfelelően alkalmazza szaktárgyi ismereteit.

-          Alkalmassá válik az eredményes tanítói tevékenységhez szükséges gyakorlati készségek és képességek alakítására, tartalmilag és módszertanilag komplex, a teljes tanítói tevékenységet átfogó feladatrendszer megvalósítására.

-          Képes lesz a tanítási órán kívüli nevelési feladatok ellátására, valamint a gyermekek családjával, szűkebb környezetével való együttműködésre.

-          Részt vesz nevelőtestületi értekezleteken, iskolai ünnepségeken, iskolai kirándulásokon és a kisiskolások egyéb szabadidős tevékenységeiben.

A tanító alapszak képzési és kimeneti követelményeinek (KKK) megfelelően a tanítójelölt

-          A gyakorlatban is megfigyeli a 6-12 évesek fejlődésének pszichológiai sajátosságait, és kezdő képességet szerez a gyermekek személyiségének sokoldalú, differenciált fejlesztésére.

-          Alkalmazza az információs és kommunikációs technika használatához szükséges eljárásokat.

-          Lehetőséget kap nevelési helyzetek, problémák kritikus elemzésére, konfliktushelyzetek megoldására, problémamegoldó technikák hatékony alkalmazására.

-          Kezdő képességet szerez a nevelő-oktató munka tervezésében, szervezésében, a tanulási folyamatok irányításában, a tanulók kulcskompetenciáinak fejlesztésében.

-          A tantervekben (Nat, Kerettantervek) leírt fejlesztési feladatoknak illetve követelményeknek megfelelően alkalmazza szaktárgyi ismereteit.

-          Alkalmassá válik az eredményes tanítói tevékenységhez szükséges gyakorlati készségek és képességek alakítására, tartalmilag és módszertanilag komplex, a teljes tanítói tevékenységet átfogó feladatrendszer megvalósítására.

-          Képes lesz a tanítási órán kívüli nevelési feladatok ellátására, valamint a gyermekek családjával, szűkebb környezetével való együttműködésre.

-          Részt vesz nevelőtestületi értekezleteken, iskolai ünnepségeken, iskolai kirándulásokon és a kisiskolások egyéb szabadidős tevékenységeiben.

A tanító alapszak képzési és kimeneti követelményeinek (KKK) megfelelően a tanítójelölt

-          A gyakorlatban is megfigyeli a 6-12 évesek fejlődésének pszichológiai sajátosságait, és kezdő képességet szerez a gyermekek személyiségének sokoldalú, differenciált fejlesztésére.

-          Alkalmazza az információs és kommunikációs technika használatához szükséges eljárásokat.

-          Lehetőséget kap nevelési helyzetek, problémák kritikus elemzésére, konfliktushelyzetek megoldására, problémamegoldó technikák hatékony alkalmazására.

-          Kezdő képességet szerez a nevelő-oktató munka tervezésében, szervezésében, a tanulási folyamatok irányításában, a tanulók kulcskompetenciáinak fejlesztésében.

-          A tantervekben (Nat, Kerettantervek) leírt fejlesztési feladatoknak illetve követelményeknek megfelelően alkalmazza szaktárgyi ismereteit.

-          Alkalmassá válik az eredményes tanítói tevékenységhez szükséges gyakorlati készségek és képességek alakítására, tartalmilag és módszertanilag komplex, a teljes tanítói tevékenységet átfogó feladatrendszer megvalósítására.

-          Képes lesz a tanítási órán kívüli nevelési feladatok ellátására, valamint a gyermekek családjával, szűkebb környezetével való együttműködésre.

-          Részt vesz nevelőtestületi értekezleteken, iskolai ünnepségeken, iskolai kirándulásokon és a kisiskolások egyéb szabadidős tevékenységeiben.

A tanító alapszak képzési és kimeneti követelményeinek (KKK) megfelelően a tanítójelölt

-          A gyakorlatban is megfigyeli a 6-12 évesek fejlődésének pszichológiai sajátosságait, és kezdő képességet szerez a gyermekek személyiségének sokoldalú, differenciált fejlesztésére.

-          Alkalmazza az információs és kommunikációs technika használatához szükséges eljárásokat.

-          Lehetőséget kap nevelési helyzetek, problémák kritikus elemzésére, konfliktushelyzetek megoldására, problémamegoldó technikák hatékony alkalmazására.

-          Kezdő képességet szerez a nevelő-oktató munka tervezésében, szervezésében, a tanulási folyamatok irányításában, a tanulók kulcskompetenciáinak fejlesztésében.

-          A tantervekben (Nat, Kerettantervek) leírt fejlesztési feladatoknak illetve követelményeknek megfelelően alkalmazza szaktárgyi ismereteit.

-          Alkalmassá válik az eredményes tanítói tevékenységhez szükséges gyakorlati készségek és képességek alakítására, tartalmilag és módszertanilag komplex, a teljes tanítói tevékenységet átfogó feladatrendszer megvalósítására.

-          Képes lesz a tanítási órán kívüli nevelési feladatok ellátására, valamint a gyermekek családjával, szűkebb környezetével való együttműködésre.

-          Részt vesz nevelőtestületi értekezleteken, iskolai ünnepségeken, iskolai kirándulásokon és a kisiskolások egyéb szabadidős tevékenységeiben.

A tanító alapszak képzési és kimeneti követelményeinek (KKK) megfelelően a tanítójelölt

-          A gyakorlatban is megfigyeli a 6-12 évesek fejlődésének pszichológiai sajátosságait, és kezdő képességet szerez a gyermekek személyiségének sokoldalú, differenciált fejlesztésére.

-          Alkalmazza az információs és kommunikációs technika használatához szükséges eljárásokat.

-          Lehetőséget kap nevelési helyzetek, problémák kritikus elemzésére, konfliktushelyzetek megoldására, problémamegoldó technikák hatékony alkalmazására.

-          Kezdő képességet szerez a nevelő-oktató munka tervezésében, szervezésében, a tanulási folyamatok irányításában, a tanulók kulcskompetenciáinak fejlesztésében.

-          A tantervekben (Nat, Kerettantervek) leírt fejlesztési feladatoknak illetve követelményeknek megfelelően alkalmazza szaktárgyi ismereteit.

-          Alkalmassá válik az eredményes tanítói tevékenységhez szükséges gyakorlati készségek és képességek alakítására, tartalmilag és módszertanilag komplex, a teljes tanítói tevékenységet átfogó feladatrendszer megvalósítására.

-          Képes lesz a tanítási órán kívüli nevelési feladatok ellátására, valamint a gyermekek családjával, szűkebb környezetével való együttműködésre.

-          Részt vesz nevelőtestületi értekezleteken, iskolai ünnepségeken, iskolai kirándulásokon és a kisiskolások egyéb szabadidős tevékenységeiben.

A tanító alapszak képzési és kimeneti követelményeinek (KKK) megfelelően a tanítójelölt

-          A gyakorlatban is megfigyeli a 6-12 évesek fejlődésének pszichológiai sajátosságait, és kezdő képességet szerez a gyermekek személyiségének sokoldalú, differenciált fejlesztésére.

-          Alkalmazza az információs és kommunikációs technika használatához szükséges eljárásokat.

-          Lehetőséget kap nevelési helyzetek, problémák kritikus elemzésére, konfliktushelyzetek megoldására, problémamegoldó technikák hatékony alkalmazására.

-          Kezdő képességet szerez a nevelő-oktató munka tervezésében, szervezésében, a tanulási folyamatok irányításában, a tanulók kulcskompetenciáinak fejlesztésében.

-          A tantervekben (Nat, Kerettantervek) leírt fejlesztési feladatoknak illetve követelményeknek megfelelően alkalmazza szaktárgyi ismereteit.

-          Alkalmassá válik az eredményes tanítói tevékenységhez szükséges gyakorlati készségek és képességek alakítására, tartalmilag és módszertanilag komplex, a teljes tanítói tevékenységet átfogó feladatrendszer megvalósítására.

-          Képes lesz a tanítási órán kívüli nevelési feladatok ellátására, valamint a gyermekek családjával, szűkebb környezetével való együttműködésre.

-          Részt vesz nevelőtestületi értekezleteken, iskolai ünnepségeken, iskolai kirándulásokon és a kisiskolások egyéb szabadidős tevékenységeiben.

A tanító alapszak képzési és kimeneti követelményeinek (KKK) megfelelően a tanítójelölt

-          A gyakorlatban is megfigyeli a 6-12 évesek fejlődésének pszichológiai sajátosságait, és kezdő képességet szerez a gyermekek személyiségének sokoldalú, differenciált fejlesztésére.

-          Alkalmazza az információs és kommunikációs technika használatához szükséges eljárásokat.

-          Lehetőséget kap nevelési helyzetek, problémák kritikus elemzésére, konfliktushelyzetek megoldására, problémamegoldó technikák hatékony alkalmazására.

-          Kezdő képességet szerez a nevelő-oktató munka tervezésében, szervezésében, a tanulási folyamatok irányításában, a tanulók kulcskompetenciáinak fejlesztésében.

-          A tantervekben (Nat, Kerettantervek) leírt fejlesztési feladatoknak illetve követelményeknek megfelelően alkalmazza szaktárgyi ismereteit.

-          Alkalmassá válik az eredményes tanítói tevékenységhez szükséges gyakorlati készségek és képességek alakítására, tartalmilag és módszertanilag komplex, a teljes tanítói tevékenységet átfogó feladatrendszer megvalósítására.

-          Képes lesz a tanítási órán kívüli nevelési feladatok ellátására, valamint a gyermekek családjával, szűkebb környezetével való együttműködésre.

-          Részt vesz nevelőtestületi értekezleteken, iskolai ünnepségeken, iskolai kirándulásokon és a kisiskolások egyéb szabadidős tevékenységeiben.

A tanító alapszak képzési és kimeneti követelményeinek (KKK) megfelelően a tanítójelölt

-          A gyakorlatban is megfigyeli a 6-12 évesek fejlődésének pszichológiai sajátosságait, és kezdő képességet szerez a gyermekek személyiségének sokoldalú, differenciált fejlesztésére.

-          Alkalmazza az információs és kommunikációs technika használatához szükséges eljárásokat.

-          Lehetőséget kap nevelési helyzetek, problémák kritikus elemzésére, konfliktushelyzetek megoldására, problémamegoldó technikák hatékony alkalmazására.

-          Kezdő képességet szerez a nevelő-oktató munka tervezésében, szervezésében, a tanulási folyamatok irányításában, a tanulók kulcskompetenciáinak fejlesztésében.

-          A tantervekben (Nat, Kerettantervek) leírt fejlesztési feladatoknak illetve követelményeknek megfelelően alkalmazza szaktárgyi ismereteit.

-          Alkalmassá válik az eredményes tanítói tevékenységhez szükséges gyakorlati készségek és képességek alakítására, tartalmilag és módszertanilag komplex, a teljes tanítói tevékenységet átfogó feladatrendszer megvalósítására.

-          Képes lesz a tanítási órán kívüli nevelési feladatok ellátására, valamint a gyermekek családjával, szűkebb környezetével való együttműködésre.

-          Részt vesz nevelőtestületi értekezleteken, iskolai ünnepségeken, iskolai kirándulásokon és a kisiskolások egyéb szabadidős tevékenységeiben.

A tanító alapszak képzési és kimeneti követelményeinek (KKK) megfelelően a tanítójelölt

-          A gyakorlatban is megfigyeli a 6-12 évesek fejlődésének pszichológiai sajátosságait, és kezdő képességet szerez a gyermekek személyiségének sokoldalú, differenciált fejlesztésére.

-          Alkalmazza az információs és kommunikációs technika használatához szükséges eljárásokat.

-          Lehetőséget kap nevelési helyzetek, problémák kritikus elemzésére, konfliktushelyzetek megoldására, problémamegoldó technikák hatékony alkalmazására.

-          Kezdő képességet szerez a nevelő-oktató munka tervezésében, szervezésében, a tanulási folyamatok irányításában, a tanulók kulcskompetenciáinak fejlesztésében.

-          A tantervekben (Nat, Kerettantervek) leírt fejlesztési feladatoknak illetve követelményeknek megfelelően alkalmazza szaktárgyi ismereteit.

-          Alkalmassá válik az eredményes tanítói tevékenységhez szükséges gyakorlati készségek és képességek alakítására, tartalmilag és módszertanilag komplex, a teljes tanítói tevékenységet átfogó feladatrendszer megvalósítására.

-          Képes lesz a tanítási órán kívüli nevelési feladatok ellátására, valamint a gyermekek családjával, szűkebb környezetével való együttműködésre.

-          Részt vesz nevelőtestületi értekezleteken, iskolai ünnepségeken, iskolai kirándulásokon és a kisiskolások egyéb szabadidős tevékenységeiben.