Skip navigation

Összefoglaló kérdések

 
  1. Beszéljen a tanulás fogalmáról és folyamatáról a tanulásról alkotott eltérő szemléletmódok tükrében!
  2. Hány alapvetően különböző oktatáselméleti modellről beszélhetünk? Helyezze el őket időben, korban, kialakulásuk sorrendjében!
  3. Beszéljen a „szavak és könyvek” pedagógiájára épülő szakmódszertan jellemzőiről, előnyeiről, hátrányairól!
  4. Beszéljen a „szemléltetés” pedagógiájára épülő szakmódszertan jellemzőiről, előnyeiről, hátrányairól!
  5. Beszéljen a „cselekvés” pedagógiájára épülő szakmódszertan jellemzőiről, előnyeiről, hátrányairól!
  6. Beszéljen a „konstruktivizmus” pedagógiájára épülő szakmódszertan jellemzőiről, előnyeiről, hátrányairól!
  7. Fejtse ki véleményét a jó fizikaóráról!
  8. Milyennek képzeli el a jó fizikatanárt?
  9. Milyen fizikakönyvet tart ideálisnak?
  10. Melyik szakmódszertani modellt tartja a legideálisabbnak és a legreálisabbnak, érveljen mellette!