ELŐSZÓ
TARTALOMJEGYZÉK
Osváth Viola: Vezetői szerep és személyiség, vezetői hatalom, empátia és vezetés
Kis Bernadett: A csoportvezetés jellemzői: kompetenciahatárok és vezetői megközelítések, módszerek
Tóth Erika: A hallgatói kortárs csoportok vezetésének etikai vonatkozásai
Pálmai Judit: Az időgazdálkodás jelentősége a hallgatói kortárscsoport vezetők munkájában
Lippai László: Az egészségnevelő kortárscsoport foglalkozások hatékony és biztonságos levezetését szolgáló csoportvezetői kommunikáció jellemzői
Tóth Erika: Problémás csoporthelyzetek felismerése és kezelési lehetőségei
Osváth Viola: A facilitáció módszerének jelentősége a hallgatói kortárscsoportok vezetésében: fogalmi meghatározás, kompetenciák és módszertani ajánlások
Prievara Dóra: A csoportvita módszerének jelentősége a hallgatói kortárscsoportok vezetésében
Lippai László: A konfliktuskezelés fogalma, jelentősége és alapvető stratégiái az egészségnevelő kortárscsoport foglalkozások vezetésében
Nádudvari Gabriella: Nyilvános beszéd és prezentációs technikák
Kis Bernadett: Egy szokásváltozást támogató egészségnevelési módszer: a motivációs interjú
Pálmai Judit: A hatékony dokumentálás lehetőségei
Prievara Dóra: A gamifikáció és a mobil applikációk jelentősége az egészségnevelés területén