2003-ban az SZTE Juhász Gyula Tanárképző Főiskolai Karon német-pedagógia szakos tanárként, majd 2005-ben az SZTE Bölcsészettudományi Karon pedagógia kiegészítő szakos bölcsész és tanárként végzett. 2007-ben az SZTE JGYPK Karon gyógypedagógus, tanulásban akadályozottak pedagógiája szakos tanári diplomát szerzett. 2009-2011 között a kisteleki Egységes Pedagógiai Szakszolgálat keretén belül utazó gyógypedagógusként szerzett szakmai tapasztalatot óvodában és általános iskolában egyaránt. A PhD. fokozatot 2016-ban a PTE Bölcsészettudományi Kar „Oktatás és Társadalom” Doktori Iskola „Oktatástörténeti Program” keretén belül szerezte meg. Kutatási területe a gyógypedagógia területéhez kapcsolódik, mely összefügg PhD. munkájával is: Egy kísérlet Magyarországon az 1940-1950-es években az értelmi fogyatékosok pedagógiájának megújítására. 2004-2013-ig a Gyógypedagógus-képző Intézet oktatója, gyakorlatvezetője/szervezője volt. 2013-tól az SZTE TÓKI Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia tanszék oktatója, tanársegéd munkakörben.