Pszichológia | |||||||||||||
Általános lélektan 1. április 18. kedd, 14:00-15:45 és 16:15-18:00 1108. terem |
|||||||||||||
Pályamunkák | |||||||||||||
Horváth Kata, Pesthy Orsolya, Török Csenge | A dorzolaterális prefrontális kéreg szerepe statisztikai tanulásban – agystimulációs kutatás | ELTE PPK | Németh Dezső, Janacsek Karolina | ||||||||||
Decsi Viktória, Dobrotka Katinka, Podina Ivett | Egyedül vagy társakkal? Implicit és explicit szekvenciatanulás | ELTE PPK | Németh Dezső, Janacsek Karolina | ||||||||||
Balla Viktória Roxána, Dalos Vera Daniella, Kilencz Tünde | Predikciós folyamatok a vizuális modalitásban. Egy új módszer az ágenciakutatásban | SZTE BTK | Csifcsák Gábor, Szalóki Szilvia | ||||||||||
Tajti Franciska | A szubjektív alvásminőség affektív tünetekkel való összefüggéseinek és az alváshiány végrehajtó funkciókra gyakorolt hatásának vizsgálata ápolók körében | SZTE BTK | Csábi Eszter | ||||||||||
Balla Viktória Roxána, Bedekovics Norbert, Borbás Réka, Schulcz Rebeka | Az anorexia nervosa vizsgálata kognitív funkciók, személyiségjellemzők és alvás tükrében | SZTE BTK | Csábi Eszter, Kakuszi Szilvia | ||||||||||
Kiss Mariann | Az időzítés szerepe az implicit tanulásban | BME TTK | Janacsek Karolina | ||||||||||
Farkas Dávid | Az olvasási sebesség és különböző szemmozgás-paraméterek korrelátumai | BME TTK | Weis Béla | ||||||||||
Oláh Adrienn Réka | Az emocionális sírás az egészségi állapot, a párkapcsolati elégedettség és az evészavarok függvényében | DE BTK | Szabó Pál | ||||||||||
Kovács Fülöp | Mindfullness 1.0 (kísérlet a mindfullness mérésére egy mobil alkalmazáson keresztül) | KRE BTK | Albu Mónika | ||||||||||
Frank-Bozóki Eszter, Marót-Steinbach Annamária | Siketek és vakok érzelemfelismerési vizsgálata | KRE BTK | Albu Mónika | ||||||||||
Általános lélektan 2. április 19. szerda, 09:00-10:45 és 11:15-13:00 1108. terem |
|||||||||||||
Pályamunkák | |||||||||||||
German Borbála | A hangsúlyfeldolgozás nyelvspecifikus jellege: EKP bizonyítékok | ELTE PPK | Honbolygó Ferenc, Kóbor Andrea | ||||||||||
Tóth-Fáber Eszter | Szerencsejátékos viselkedés probabilisztikus és determinisztikus helyzetekben | ELTE PPK | Takács Ádám | ||||||||||
Kilencz Tünde | Lehetőség a mértéktartásra? – a nalmefene hatásának neurális korrelátumai alkohol használati zavarban | SZTE BTK | Álmos Péter, Csifcsák Gábor | ||||||||||
Balla Viktória Roxána | A délutáni alvás hatása az emlékezeti konszolidációra rövid és hosszútávon | SZTE BTK | Csábi Eszter | ||||||||||
Horváth Mária Dóra | Vizuális ingerek figyelem elterelő hatásának vizsgálata vezetést szimuláló feladat során | SZTE BTK | Csábi Eszter, Hallgató Emese | ||||||||||
Lukics Krisztina Sára | Dajkanyelvi jellemzők hatása a nyelvelsajátításra: prozódia és „kicsiben kezdés” a mesterséges nyelvtan-tanulásban Dajkanyelvi jellemzők hatása a nyelvelsajátításra: prozódia és „kicsiben kezdés” a mesterséges nyelvtan-tanulásban |
BME TTK | Lukács Ágnes | ||||||||||
Kincses Anna, Reichardt Richárd | Egyéni különbségek az újdonság spontán tanulásában | BME – TTK | Polner Bertalan | ||||||||||
Bozó Rebeka | Szomjúság fokozása vizuálisan bemutatott szubliminális ingerek segítségével | PPKE – BTK | Hudák Mariann | ||||||||||
Manga Annamária | Jutalmazás hatása a vizuális munkamemória-teljesítményre | BME – TTK | Vakli Pál | ||||||||||
Általános lélektan 3. április 19. szerda, 13:00-14:45 és 15:15-17:00 1108. terem |
|||||||||||||
Pályamunkák | |||||||||||||
Tóth-Fáber Eszter | A kezdők szerencséje szekvenciális döntéshozatalban | ELTE – PPK | Takács Ádám | ||||||||||
Füzes Nóra, Mátay Gábor, Pusker Máté | Hazugság detektálása hang- és videóelemzés segítségével | KRE – BTK | Kis György, Takács Szabolcs | ||||||||||
Horváth Kata, Pesthy Orsolya, Török Csenge | Szekvenciatanulás vs. statisztikai tanulás: a tudatosság és a konszolidáció szerepe | ELTE – PPK | Janacsek Karolina, Németh Dezső | ||||||||||
Matuz András | A szemantikus vigilancia tesztelése bimodális kognitív kondícióban | PTE BTK | Csathó Árpád | ||||||||||
Tóth Máté, Winternitz Máté | A mindennapok színesetei | KDOSZ | Barabás Katalin, Kelemen Oguz | ||||||||||
Szerdahelyi László | Szagkontextus-függő emlékezet | KRE BTK | Nagybányai-Nagy Olivér | ||||||||||
Kasek Roland | Metakogníció, teljesítmény-értékelés és szakértelem növekvő összetettségű téri emlékezeti feladatokban | BME TTK | Polner Bertalan | ||||||||||
Bencze Dorottya Franciska, Marián Miklós | A tesztelés alapú tanulás hatékonyságának tényezői: az ismétlés, a visszajelzés és a késleltetési idő szerepe |
BME TTK | Szőllősi Ágnes | ||||||||||
Holczer Adrienn | Az időészlelés vizsgálata szkizofrénia és bipoláris affektív kórképekben | SZTE BTK | Szendi István, Szalóki Szilvia | ||||||||||
Vékony Teodóra | A ritmussal és a hangmagassággal kapcsolatos predikciós folyamatok lateralizációjának vizsgálata eltérési negativitással | SZTE BTK | Csifcsák Gábor | ||||||||||
Fejlődéslélektan 1. április 19. szerda, 09:00-10:45 és 11:15-13:00 1121. terem |
|||||||||||||
Pályamunkák | |||||||||||||
Gönye Bianka | Mondj nemet! – A tagadás elektrodermális mintázata | ELTE PPK | Veres-Székely Anna | ||||||||||
Molnár Zsófia, Várnagy András | Az anyai kötődési stílus, a gyermeki kötődés, és az anya- gyerek narratív ko-konstrukció vizsgálata | PTE BTK | Pohárnok Melinda | ||||||||||
Hegedüs Andrea Márta | Az epizodikus emlékezethez köthető specifikus szemmozgás vizsgálata kisiskolások körében | ELTE PPK | Király Ildikó | ||||||||||
Budai Tímea, Hauk Barbara | A család működése, az apa helye a családban – a családi együttműködés függvényében | PTE BTK | Lénárd Katalin, Pohárnok Melinda | ||||||||||
Kelemen Dávid | Nemekkel kapcsolatos szerepelvárások tükröződése szabad mesélési helyzetben | ELTE PPK | Katona Nóra | ||||||||||
Hankó Csilla | Intergenerációs hatások a szülői bánásmódban 3-4 éves gyermeket nevelő szülők körében | PTE BTK | Pohárnok Melinda | ||||||||||
Járdaházi Evelyn | Iskolai zaklatás diákok és tanárok szemszögéből | PTE BTK | Láng András | ||||||||||
Benkő Annamária | Az önkontroll és a megküzdési stratégiák kapcsolata | PPKE BTK | Csabai Krisztina | ||||||||||
Fejlődéslélektan 2. április 19. szerda, 13:00-14:45 és 15:15-17:00 1121. terem |
|||||||||||||
Pályamunkák | |||||||||||||
Kassai Réka | A gyermekkori végrehajtó funkciók komponenseinek disszociabilitása. A kísérleti eredmények meta-analízise. | ELTE PPK | Takács Zsófia | ||||||||||
Kovács Adél, Nágel Fanni, Tátrai Dóra Rita | Gyerekek bizalma az informáló személyében. Különbségek a három és négy éves korosztály között | PTE BTK | Lábadi Beatrix | ||||||||||
Éltető Noémi | Megtanulni jól dönteni: Az intuitív készségek és a kockázatvállalás fejlődése gyermekkortól fiatal felnőttkorig | ELTE PPK | Janacsek Karolina, Németh Dezső | ||||||||||
Árva Dorottya | A vélekedés-tulajdonítás fejlődése: az epizodikus emlékezet bekapcsolódása a folyamatba | ELTE PPK | Király Ildikó, Oláh Katalin | ||||||||||
Kozma Luca Anna, Szennai Martin | Interperszonális kontextus szerepe az érzelemfelismerés során felnőtteknél és iskoláskorú gyerekeknél | PTE BTK | Lábadi Beatrix | ||||||||||
Dobó Dorottya Erzsébet | Látod, amit mondok? A konkrétsági hatás megjelenése autizmusban | ELTE BGGYK | Győri Miklós | ||||||||||
Dengyel Kinga | Fiatal felnőtt örökbefogadottak életút-rajzainak elemzése | KRE BTK | Mirnics Zsuzsanna | ||||||||||
Nagy Brigitta | Tudunk várni! Na de meddig? | DE BTK | Péter-Szarka Szilvia | ||||||||||
Fejes-Vékássy Lili | “Új életesemény megadása…” – Facebook használati tendenciák és a fiatal felnőttkor életeseményeinek kölcsönhatása | PPKE BTK | Berta Judit | ||||||||||
Pedagógiai pszichológia április 18. kedd, 14:00-15:45 és 16:15-18:00 1121. terem |
|||||||||||||
Pályamunkák | |||||||||||||
Bognár Mária | A hátrányos helyzetű általános iskolások jövőképét befolyásoló iskolai háttértényezők vizsgálata | EKE GTK | Pacsuta István | ||||||||||
Bata Erzsébet | Az iskolai teljesítményt befolyásoló nonkognitívtényezők és az intelligencia | DE BTK | Péter-Szarka Szilvia | ||||||||||
Kiss Tünde | Szorongás csökkentése és önbizalom növelése előkészítő osztályban mesével | ETDK RHK | Kádár Annamária | ||||||||||
Kovács Eszter | Motivációs tényezők vizsgálata az olaszt, mint második idegennyelvet tanító nyelvtanárok esetében | PPKE BTK | Polákovits Nándor | ||||||||||
Molnár Adrienn | A célorientáció és a tanulmányi eredmény kapcsolata | DE BTK | Péter-Szarka Szilvia | ||||||||||
Nagy Krisztina | Általános iskolai tanulók Facebook használatának elemzése tranzakcioanalitikus aspektusból | NYME BDPK | Holecz Anita | ||||||||||
Csertő Bettina | A tanító együttműködési lehetőségei az iskolapszichológussal | EJF Szegedi Campus | Bíró Violetta | ||||||||||
Ferencz Bernadett | A pedagógusok visszajelzéseinek összefüggései az általános iskolát megkezdő gyermekek motivációs mintázatával | PPKE BTK | Berta Judit | ||||||||||
Takács Tímea | A népszerű tanulók normáinak és a pluralistic ignorance jelenségének vizsgálata középiskolai osztályokban | SZTE BTK | Szabó Éva | ||||||||||
Szociálpszichológia április 18. kedd, 14:00-15:45 és 16:15-18:00 1101. terem |
|||||||||||||
Pályamunkák | |||||||||||||
Gergely Sára, Szőke Janka Rebeka | Értelmi fogyatékossággal élő személyek és társadalmi nemi szerepeik – az önrendelkezés határai | KRE BTK | Kovai Melinda | ||||||||||
Órás Mariann Andrea | Különbségek a Facebook-használatban: kulturális, pszichológiai és szociális prediktorok | ETDK RHK | János Réka | ||||||||||
Pilz Fanni | Irigység, mint a cigányokkal szembeni diszkrimináció potenciális forrása | KRE BTK | Kiss Paszkál | ||||||||||
Borbás Csaba, Hadnagy Eszter | Explicit és implicit viszonyok és a vezető percepciója a szervezetben | KRE BTK | Kiss Paszkál | ||||||||||
Jenei Dániel, Szél Daniella | Gondolkodás és történelem | PTE BTK | Vincze Orsolya | ||||||||||
Vass Tamás-Áron | Stressz… ami jó, az jó! A stressz biológiai és pszichológiai markereinek vizsgálata és az erre épülő stresszredukciós program hatásvizsgálata | ETDK RHK | Kálcza Kinga | ||||||||||
Meleg Tímea | Konfliktuskezelési stratégiák és szociális célok serdülő, illetve fiatal felnőtt korban | ELTE BGGYK | Billédi Katalin | ||||||||||
Anti Zsuzsanna | Paralimpia “média-parák” | ELTE PPK | Borsfay Krisztina | ||||||||||
Gurka Éva | Szerzett arcsérülések szociális kogníciója – A maxillo-faciális sérülésekkel kapcsolatos implicit és explicit attitűdök vizsgálata | SZTE BTK | Harsányi Sz. Gergő, Paczona R., Szokolszky Á. | ||||||||||
Greskó Martina | Párkapcsolatok jutalmazási mintázat és elégedettség vizsgálata | DE BTK | Molnárné Kovács Judit | ||||||||||
Alkalmazott pszichológia 1. április 18. kedd, 14:00-15:45 és 16:15-18:00 1111. terem |
|||||||||||||
Pályamunkák | |||||||||||||
Losonci Adrienn | A félelem elsajátítása óvodás korban | PTE BTK | Zsidó András Norbert | ||||||||||
Gerhát Réka | Társadalmi célú félelemkeltés és humor | DE BTK | Balázs Katalin | ||||||||||
Pájer Alexandra | A menstruációs panaszok szubjektív megítélését befolyásoló pszichológiai tényezők vizsgálata | ELTE PPK | Költő András | ||||||||||
Dobrotka Katinka, Podina Ivett, Decsi Viktória | Vonáshasonlóságok hatása implicit és explicit szekvenciatanulásra | ELTE PPK | Németh Dezső, Janacsek Karolina | ||||||||||
Kürtösiné Kiss Eszter | A vallásosság, az ideális időperspektíva profiltól való eltérés, a reménytelenség, valamint a pszichológiai jóllét összefüggései | KRE BTK | Ferenczi Andrea | ||||||||||
Makrai Balázs | A hazugságtipológiák feltérképezése a mafiajáték tükrében | KRE BTK | Kis György, Takács Szabolcs | ||||||||||
Ercsey Dániel Botond | Serdülők kognitív képességének vizsgálata a szocioökonómiai státusz függvényében | PTE BTK | Szatmári Dóra Eszter | ||||||||||
Simon Eszter | Individuális különbségek a testészlelésben: a sportolás hatása a gumikéz illúzió átélésére | PTE BTK | Szolcsányi Tibor | ||||||||||
Drahota-Szabó Petra | A szülői bevonódás és a feltételekhez kötött gondoskodás jelentősége a motivációra és az önbecsülésre… | PTE BTK | Lábadi Beatrix, Pohárnok Melinda | ||||||||||
Horucz Borbála Hanna, Rónai Levente, Kurityák csenge | Az alvás, álmok és szkizotípia hatása a kreativitásra | SZTE BTK | Csábi Eszter | ||||||||||
Alkalmazott pszichológia 2. április 19. szerda, 09:00-10:45 és 11:15-13:00 1111. terem |
|||||||||||||
Pályamunkák | |||||||||||||
Szabó Anett | A munkakörrel való elégedettség és a váltási szándék kapcsolata a karaktererősségek tükrében | BME GTK | Kun Ágota | ||||||||||
Miklós Zsófia, Hörömpöli Ádám | Közmondással mérhető az absztrakt gondolkodás? | ELTE PPK | Kónya Anikó | ||||||||||
Fehér Tibor, Szabó beáta | Az energiaital-fogyasztás pszichés hatásai | KRE BTK | Szili Ilona | ||||||||||
Szajli Claudia | Társas támogatás és megküzdés vizsgálata volt fogvatartottak körében | PPKE BTK | Kővágó Pál | ||||||||||
Ferencsik Anna | Az olfaktoros manipuláció hatása a rövid távú emlékezetre | PTE BTK | Zsidó András Norbert | ||||||||||
Arató Nikolett | Mentalizálnak-e a serdülők, ha cyberbullying-ot tapasztalnak? A mentalizáció, az empátia, az iskolai légkör és az agresszió hatása a cyberbullyingra adott reakciókra | PTE BTK | Lénárd Kata, Lábadi Beatrix | ||||||||||
Simon Réka Barbara | A rejtett ovuláció hatása a női arcok attraktivitására | PTE BTK | Putz Ádám | ||||||||||
Ilonka Zsófia | Fogvatartotti asszociációk | PTE BTK | Káplár Mátyás | ||||||||||
Vékony Teodóra, Kovács Éva, Sarnyai Ákos | Egy új alternatíva a vizuális emlékezet mérésére: a Randomizált Vizuális Mátrix Teszt | SZTE BTK | Szegedi-Hallgató Emese | ||||||||||
Imre Nóra, Holczer Adrienn, Balog Réka | A tDCS eljárás rehabilitációs hatása a kognitív funkciókra stroke betegek esetében | SZTE BTK | Must Anita | ||||||||||
Alkalmazott pszichológia 3. április 19. szerda, 13:00-14:45 és 15:15-17:00 1111. terem |
|||||||||||||
Pályamunkák | |||||||||||||
Zimonyi Szabolcs Ádám | Hazudni kötelező – az elektrodermális aktivitás laterális eltérései konfliktushelyzetben | ELTE PPK | Veres-Székely Anna. Kasos K. | ||||||||||
Havadi-Nagy Menta, Kiss Fanni Fruzsina, Illyés Zoltán | A társas helyzet és a szorongás hatása a verbális fluenciára | ELTE PPK | Németh Dezső, Janacsek Krisztina | ||||||||||
Jámbor Ágnes | A munkahelyi kiégés tényezői | KRE BTK | Mirnics Zsuzsanna | ||||||||||
Budinszki Cintia | A kötődési stílus és a féltékenység vizsgálata | PPKE BTK | Csabai Krisztina | ||||||||||
Szalóki Réka | Művészetterápia az egészségpszichológia útján | PTE BTK | Illés Anikó | ||||||||||
Stecina Diána Tünde, Arató Ákos | Fenyegető ingerek percepciója a kontextus függvényében | PTE BTK | Zsidó András Norbert | ||||||||||
Arndt Bernadett | Figurális jóság és téri kompozíció | PTE BTK | Révész György | ||||||||||
Fekete Dávid, Kapornaki Mihály, Bagyinka Blanka | Hazudj, ha tudsz! A hazugság detektálásának kapcsolata az érzelemfelismeréssel és a személyiséggel | SZTE BTK | Csábi Eszter | ||||||||||
Chrisztó Zita | Longitudinális vizsgálat: Pszichológiai faktorok a vesetranszplantáció sikerességében | SZTE BTK | Látos Melinda, Csabai Márta | ||||||||||
Személyiségpszichológia 1. április 19. szerda, 09:00-10:45 és 11:15-13:00 1101. terem |
|||||||||||||
Pályamunkák | |||||||||||||
Oláh Barnabás | Az önértékelés, altruizmus, kötődés és emocionális intelligenciaszerepe a”Teljes élet” megélésében | DE BTK | Pék Győző | ||||||||||
Mező Gábor Máté | Metakogníciók kapcsolata a lelki egészséggel | KRE BTK | Szondy Máté | ||||||||||
Isépy Réka | Felnőtt sportolók és mozgáskorlátozott sportolók önértékelésének összehasonlító vizsgálata | PPKE BTK | Matuszka Balázs | ||||||||||
Szikszay Luca | Hospice ellátásban dolgozók élettel való elégedettsége | PPKE BTK | Matuszka Balázs | ||||||||||
Jákli Fruzsina | A pszichológiai immunkompetencia és a narcisztikus személyiségvonások összefüggéseinek vizsgálata | PPKE BTK | Matuszka Balázs | ||||||||||
Kiss Tamás | Beszédes avatar | PPKE BTK | Matuszka Balázs | ||||||||||
Flach Richárd | Amikor a test a szavak helyett is beszél. A rheumatoid arthritises betegek narratív- és egészségpszichológiai vizsgálata | PTE BTK | Vincze Orsolya, Csókási Krisztina | ||||||||||
Kiss Sebastian | Amit ma megtehetsz… azt akár holnap is. Az aktív–passzív halogatás kapcsolata az időperspektívákkal | PTE BTK | Járai Róbert | ||||||||||
Polgár Petra Ibolya | Szociális dominancia orientáció – mint személyiségtényező – befolyásoló hatása a spontán vonástulajdonításra… | PTE BTK | Putz Ádám | ||||||||||
Mandel Henriett | A tanulási motiváció, a hallgatói kiégés, az elmélyülés és az akadémiai teljesítmény kapcsolata egyetemisták körében | SZTE BTK | Mihalik Árpád | ||||||||||
Személyiségpszichológia 2. április 19. szerda, 13:00-14:45 és 15:15-17:00 1101. terem |
|||||||||||||
Pályamunkák | |||||||||||||
Hadadi Ágnes | Jogászhallgatók és jogászok laikus reprezentációja a kiégésről | DE BTK | Szemán-Nagy A, Hőgye-Nagy Á. | ||||||||||
Hidasi Zsaklin | A boldogság típusainak vizsgálatára alkalmas új módszer kidolgozása: Az értelmes vagy az élvezetes élet erősíti jobban mentális egészségünket? | ELTE PPK | Oláh Attila | ||||||||||
Klicsu Zsófia | A szem a lélek tükre? | ELTE PPK | S. Nagy Zita | ||||||||||
Juhász Anikó | Személyiségjellemzők a pénzügy, az infokommunikáció és a kereskedelem területén | KRE BTK | Mirnics Zsuzsanna | ||||||||||
Bencsik Beáta | Menstruációval kapcsolatos attitűdök és pszichés jellemzők összehasonlítása endometriózisban szenvedő, abból gyógyult és egészséges kontrollszemélyek csoportjában | KRE BTK | Reinhardt Melinda | ||||||||||
Nagy Fruzsina | Empátia és abszorpció vizsgálata a szerepjátékos szubkultúrában | PPKE BTK | Hargitai Rita | ||||||||||
Szekeres Tamás | A kétségbeesés nyelvi markerei | PPKE BTK | Hargitai Rita | ||||||||||
Csordás Georgina | Szürke hétvégék?! A vasárnapi neurózis jelenségének mérhetővé tétele |
PPKE BTK | Hargitai Rita | ||||||||||
Koszics Fanni | A szenzoros élménykeresés, mint személyiségvonás, és mint motívum kapcsolata a képi ingerekre adott válaszokkal | PTE BTK | Deák Anita | ||||||||||
Csapó Gyöngyvér Virág | A Special Mach Test (SMT) alapjai: A Machiavellizmust mérő tesztek kapcsolata saját állításokkal | PTE BTK | Putz Ádám |
AKTUÁLIS
2024. december h k s c p s v « okt 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31