Elérhetőek az elkészült digitális tananyagok!
A Mentor(h)áló 2.0 Program megvalósítása során kifejlesztett digitális tananyagok az alábbiakban elérhetőek az érdeklődők számára (cím szerint ABC sorrendben).
A megtekinteni kívánt tananyag címére kattintással az anyag új ablakban nyílik meg. A szerzők neve a nyitóoldalon található.
Jó böngészést, jó tanulást kívánunk!
Tananyagaink listája:
A biológia alapjai tanító- és óvóképzős hallgatók számára
A francia és frankofón kultúra- és irodalomtudomány alapjai
A gyógypedagógia helyzete Magyarországon a XX. század második felében – nyomtatott tananyag keletkezett (nem elektronikus, a szerzőknél és a projektirodában érhető el)
A kitagolás folyamatai Európában és Magyarországon
A környező világ megismerésének módszerei
A magyar iskoláztatás története a 19-20. században
A pedagógiai diagnosztika elméleti és gyakorlati tartalmi megújítása
A szövegfeldolgozás elmélete és gyakorlata alsó tagozaton
A tanulásban akadályozott gyermekek idegen nyelvtanításának kérdései
A tanulásban akadályozottak pedagógiájának komplex megközelítése
A társadalmi érzékenyítés módszertana kisgyermekkorban
A társadalmi érzékenyítés módszertana kisgyermekkorban II.
Állat-asszisztált foglalkozások
Angol nyelvhasználat tanítóknak és óvodapedagógusoknak
A tantervelmélet és a pedagógiai értékelés alapjai
Az angol tanítás innovációi és legújabb módszerei a tanítóképzésben ‘e-learning’ segítségével (Innovations in pre-service education for teaching English through e-learning)
Az életvitel módszertana – Nyomtatott tananyag keletkezett (nem elektronikus, a szerzőknél és a projektirodában érhető el)
Az értelmileg akadályozott gyermekekről alkotott kép történeti, kulturális változásai
Az IKT alkalmazása a gyógypedagógiában
Az óvodapedagógus feladata a sajátos nevelési igényű gyerekek nevelésében
Bevezetés a gyermekkor történetébe
Bevezetés a nőnevelés történetébe
Bevezetés az irodalomtudományba
Elbeszélés a tömegkultúra korában
Értelmileg és tanulásban akadályozottak kórtana
Fonetika és fonológiai ismeretek szerepe a beszéd- és nyelvi zavarok diagnosztikájában, terápiájában
Gyógypedagógiai gyakorlatok kézikönyve
Gyógypedagógiai pszichodiagnosztika
Idegennyelv-oktatás nyelvtanulási nehézségekkel küzdők számára
Interaktív elemi matematikai feladatok óvodapedagógusoknak
Introduction to the Study of Cultures and Literatures in English
Képességfejlesztés az alsó tagozaton
Kommunikáció fejlődése és fejlesztése értelmileg akadályozott személyeknél
Kompetenciafejlesztési lehetőségek a hon- és népismeret területén
Logopédiai gyakorlatok kézikönyve
Matematika I. (tantárgypedagógia) óvóképzős hallgatók számára
Nyelv és társadalom (a tananyag a szerzőnél és a CooSpace-n elérhető)
Nyelvészeti filológia (a tananyag a szerzőnél és a CooSpace-n elérhető)
Nyelvfejlődési zavarok kognitív alapjai
Pályakezdő óvodapedagógusok túlélőkészlete
Pedagógiai pszichológia jegyzet óvodapedagógusoknak
Szakmaközi együttműködés a koragyermekkori intervencióban
Szószerkezet- és mondattan – nyomtatott tananyag keletkezett (nem elektronikus, a szerzőknél és a projektirodában érhető el)
Tanulási-tanítási stratégiák kiépülése a vizuális aktivitás kompetenciaterületen
Tanulók és tanulócsoportok megismerése – kiemelt figyelmet igénylő tanulók
Tartalomalapú tanítás: elmélet és gyakorlat (Content-Language Integrated Learning: Theory and Practice)
Testnevelés tantárgypedagógia I.
Tevékenyen az iskolában: természettudományos és nyelvi projektek a tanító- és óvodapedagógus képzésben (Learning It by Doing: Project-based Learning)