Tanulási-tanítási stratégiák kiépülése a vizuális aktivitás kompetenciaterületen
- Tanulási-tanítási stratégiák kiépülése a vizuális aktivitás kompetenciaterületen
- Bevezető I.
- Bevezető II.
- 1. A kultúra és kommunikáció fogalomköre; A kultúra, mint stratégia
- 2. Vizuális toposz; Vizuális kultúra, kommunikáció, és kép; Kommunikációs stratégiák
- 3. Vizualitás és társadalom
- 4. A társadalom és a tudás viszonyrendszere; A tudástársadalom fogalomköre; A tudás fogalomköre; A tudás: tanulás (mint stratégia)- és tanítás (mint stratégia)
- 5. A személyiség fogalomköre; A személyiség, mint komponensrendszer; Személyiségértelmezési iskolák, és irányzatok
- 6. Kreativitás; pszichés motívumok, motiváció; a motívumok általános osztályozása a motívum, mint érték és mint (tanulási) stratégia.
- 7. A kompetencia, mint struktúra és mint építkezési ( tanítási) stratégia
- 8. Rendszerszemlélet, rendszerek mint stratégiai elvárás és gyakorlat
- 9. A kompetencia-alapú vizuális nevelés modell vizuális problematikájának rendszere
- 10. Rendszerszemlélet, mint stratégiai elvárás és gyakorlat a Vizuális Aktivitás Kompetencia vonatkozásában
- 11. Mérési módszerek és eljárások; elemzési stratégiák, értékelés, mint dinamikus „újratervezés
- 12. Ismétlő/ önellenőrző feladatok
- Zárszó
- Irodalomjegyzék