Skip navigation
Képességfejlesztés az alsó tagozaton
Képességfejlesztés az alsó tagozaton
Bevezetés
1. fejezet: Érzékelés, észlelés
1.1. Érzékelés és észlelés, mint megismerő folyamatok
Források
Ellenőrző kérdések
1.2. Az érzékelés és az észlelés fejlesztésével kapcsolatos játékok/feladatok gyűjteménye
Ellenőrző kérdések
2. fejezet: Figyelem
2.1. Figyelem terjedelme
2.2. Figyelem fajtái
Források
2.3. Ellenőrző kérdések
2.4. A figyelem fejlesztésével kapcsolatos játékok/feladatok gyűjteménye
3. fejezet: Emlékezet
3.1. Az emlékezet típusai
3.2. Ellenőrző kérdések
3.3. Emlékezet fejlesztésével kapcsolatos feladatok/játékok gyűjteménye
4. fejezet: Gondolkodás
4.1. A gondolkodás fogalma
4.2. A gondolkodás és a nyelv kapcsolata
4.3. Problémamegoldó gondolkodás
4.4. Gondolkodási műveletek
4.5. Gondolkodási stratégiák
4.6. Gondolkodás fejlődése
Források
4.7. Ellenőrző kérdések
4.8. Gondolkodás fejlesztésével kapcsolatos feladatok/játékok
5. fejezet: Képzelet és kreativitás
5.1. Képzelet
5.2. Kreativitás
Források
5.3. Ellenőrző kérdések
5.4. Képzelet és kreativitás fejlesztésével kapcsolatos feladatok/játékok
6. fejezet: Képességfejlesztés
6.1. Képességfejlesztéssel fejlesztésével kapcsolatos feladatok/játékok
6.2. Ellenőrző feladat
6.3. Játékgyűjtemény tanároknak
6.4. Képességfejlesztés elemzése - ellenőrző feladat
7. fejezet: Mérések
7.1. A tanulók képességeit megismerő kérdőívek és tesztek
7.2. Elektronikus űrlapkészítés (Google Drive)
7.3. Ellenőrző feladatok
8. fejezet: Záró teszt és feladatok
Szakirodalom
Következő
»
Képességfejlesztés az alsó tagozaton
Írta: Lestyán Erzsébet, Szabóné Balogh Ágota
„Mentor(h)áló 2.0 Program”
TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0008 projekt
Következő
»