Tanulók és tanulócsoportok megismerése - kiemelt figyelmet igénylő tanulók
- Tanulók és tanulócsoportok megismerése - kiemelt figyelmet igénylő tanulók
- Előszó
- I. Bevezetés. A pedagógiai, pszichológiai módszerek alkalmazásának módszertani sajátosságai és a tanulók viselkedésének értékelési szempontjai
- II. A tanulás eredményességét befolyásoló tényezők
- III. Tanulási problémák, nehézségek
- IV. A tehetséges tanuló azonosítása és fejlesztési gyakorlata, lehetőségei
- V. Hátrányos helyzetű tanulók, alulteljesítő tanulók
- VI. Az osztályközösség megismerése
- VII. Beilleszkedési-magatartási nehézséggel küzdő tanulók
- VIII. Iskolai agresszió, intervenciós lehetőségek
- IX. Serdülőkori krízisek, pályaorientáció
- X. Pedagógus-szülő konzultáció sajátosságai, nehézségei
- XI. Esettanulmányok, elemzési szempontok
- XII. Kérdőívek gyűjteménye