Tanulók és tanulócsoportok megismerése - kiemelt figyelmet igénylő tanulók
Felhasznált irodalom
- Felleginé Takács A. (2004): Problémás tanulók, okok és megoldási javaslatok. In: N Kollár K. - Szabó É. (szerk.) Pszichológia pedagógusoknak Osiris Kiadó, Budapest.
- Gordon, T. (1990): A tanári hatékonyság fejlesztése a T.E.T.-módszer. Gondolat, Budapest.
- Gutkin, T.J. és Curtis, M.J. (1987): Az iskolai konzultáció elmélete és technikái. Iskolapszichológia 10. ELTE, Budapest.
- Szekszárdi F.-né (2005): A pedagógiai gyakorlat jellegzetes konfliktusai. In: Balogh L. – Tóth L. (szerk.): Fejezetek a pedagógiai pszichológia köréből. Neumann Kht., Budapest. http://mek.oszk.hu/04600/04669/html/balogh_pedpszich0019/balogh_pedpszich0019.html Letöltés: 2015. 05. 05.
- Tölgyesi K. (2006): Az ütközések fejlesztő ereje (az együttműködés tanulható!?). Új pedagógiai szemle 56. évf. 12. sz. 2006. december 89-103.o. http://epa.oszk.hu/00000/00035/00109/2006-12-mu-Tolgyesi-Utkozesek.html Letöltés: 2015.05.06