Skip navigation

II. 5. Bibliography and recommened literature

Bibliography and recommened literature

Fűzné Kószó Mária (2012): Módszertani útmutató a környezet- és természetismeret tanításához. Szegedi Egyetemi Kiadó Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged.

Keller, B. (2007, September 19). No Easy Project. Education Week, 27(4), 21-23. Retrieved March 25, 2008, from Academic Search Premier database.

Nahalka István (2002): Hogyan alakul ki a tudás a gyerekekben? Konstruktivizmus és pedagógia. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest.

Steffe, Leslie P. – Gale, Jerry (ed. 1995): Constructivism in Education. Lawrence Erlbaum Associates, Publishers Hillsdale, New Jersey, Hove, UK.

Bibliography and recommened literature

Mitchell, S., Foulger, T. S., & Wetzel, K., Rathkey, C. (February, 2009). The negotiated project approach: Project-based learning without leaving the standards behind. Early Childhood Education Journal, 36(4), 339-346. Available at http://www.springerlink.com/content/c73q57211024x727/fulltext.html