Skip navigation

1.2. A Szakmaközi együttműködés a koragyermekkori intervencióban tantárgy céljai

Tantárgy céljai

  • megismertesse a hallgatókat a koragyermekkori intervenció nemzetközi és hazai történetével;
  • a hallgatók tudják értelmezni a korai fejlesztés, oktatás és gondozás gyógypedagógiai tevékenységének tartalmát, a köznevelés szakszolgálati struktúrájában való megjelenését;
  • a szakemberek kompetenciáinak és a koragyermekkori intervenciós tevékenység célcsoportjainak megismerésével a hallgatók kapjanak átfogó képet azokról a szolgáltatásokról, amelyek a fogyatékos gyermeknek 0-5(8) éves kora között, valamint a család számára nyújthatóak;
  • képessé tegye a hallgatókat arra, hogy gyógypedagógusként a szakmaközi kommunikáció lehetőségeit a gyakorlatban, különböző kliens-utak esetén is felismerjék, alkalmazni tudják