Zárókonferenciák után…
2015. október 19-én és 20-án tartottuk a Mentor(h)áló 2.0 Program zárókonferenciáit.
Az alábbiakban érhetők el minkét zárókonferencia (felsőoktatási és köznevelési) előadásai és fotói.
- A felsőoktatási zárókonferencia előadásainak anyaga itt megtekinthető:
Oktatáspolitika, pedagógusképzés fejlesztése – Dr. Rádli Katalin szakmai főtanácsadó, EMMI Felsőoktatás-politikai Főosztály
Megújuló pedagógusképzés, megújuló Mentor(h)áló – Prof. Dr. Pukánszky Béla szakmai vezető, Mentor(h)áló 2.0 Program
Mentor(h)áló 2.0: széleskörű összefogás, kézzel fogható eredmények a pedagógusképzés megújításában – rövid vezetői összefoglalók:
Dr. Nóbik Attila: a tanárképzés megújítása
Dr. Herbszt Mária és Fáyné Dr. Dombi Alice: a szegedi tanító- és óvodapedagógus-képzés megújításának sikerei
Dr. Steklács János: a Kecskeméti Főiskola, mint konzorciumi partner hozzájárulása a pedagógusképzés megújításához
Dr. Lipcsei Imre: a Gál Ferenc Főiskola és a GFF Pedagógiai Kara, mint konzorciumi partner hozzájárulása a pedagógusképzés megújításához
Magyar Adél: a gyógypedagógus-képzés fejlesztésének eredményei
Cseh Györgyi: pedagógiai szolgáltatások a pedagógus szakmák fejlesztésére
Tóth Károly és Porkoláb Mihály: a köznevelési intézmények bevonása, hálózatépítés
Dr. Baráth Tibor: tanulásfejlesztés a felsőoktatás és a köznevelés együttműködésében a Térségi Pedagógiai Központ koordinációjában
A felsőoktatási zárókonferencia fotói pedig itt láthatók:
- A köznevelési zárókonferencia előadásainak anyaga itt megtekinthető:
A köznevelési rendszer fejlesztésének aktuális feladatai – Sipos Imre köznevelésért felelős helyettes államtitkár, EMMI Köznevelésért Felelős Államtitkárság
Megújuló Mentor(h)áló, megújuló pedagógusképzés – Prof. Dr. Pukánszky Béla szakmai vezető, Mentor(h)áló 2.0 Program
Megújuló Mentor(h)áló: a köznevelési hálózati együttműködés „új hulláma” – Tóth Károly alprogramvezető és Porkoláb Mihály projektmenedzser
Tanulásfejlesztés a felsőoktatás és a köznevelés együttműködésében – áttekintés a Térségi Pedagógiai Központ (TPK) által megvalósított szakmai programokról:
1. Tanulás és tanulásfejlesztés a posztmodern társadalomban – a programfejlesztés stratégiája és céljai – Dr. Baráth Tibor
2. Képzésfejlesztés a minőségi tanulásért
a. Felkészülés a mentori szerepre a köznevelésben – Dr. Farkas Éva és Pacz Béláné
b. Vezetés, vezetői szerep – újragondolt felkészülés és felkészítés – Cseh Györgyi
c. Tanfelügyelői és pedagógus minősítői képzés – külső értékelés az eredményes tanulásért – Dr. Baráth Tibor
d. Az iskolai agressziókezelés stratégiája – Horváth László és Lukács István
3. Intézményfejlesztés – a tanulószervezetté válás útja
a. Mi a tanulószervezet? – a modellalkotás folyamata – Muth-Fazekas Ágnes és Horváth László
b. Tanácsadással támogatott intézményfejlesztés – Szabó Győzőné, Szabó Győző és Öreg István
c. Megérkezés és továbbhaladás – Horváth László, Muth-Fazekas Ágnes és Dr. Baráth Tibor
A köznevelési zárókonferencia fotói pedig itt láthatók: