Conference Presentations
|
|
Conference
presentations (2021) |
|
1. |
Kiss, V., & Prievara, D. K. (2021).
„Hogy bírtad?” A kamaszok lelki egészsége és erőforrásaik a
digitális oktatás idején. ["How did you manage?"
Adolescents' mental health and resources in the era of
digital education. ] In Molnár, Gy. & Tóth, E. (Eds.), A
neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira. XXI. Országos
Neveléstudományi Konferencia. Program, előadás-összefoglalók
(pp. 451-451). Szeged: MTA Pedagógiai Tudományos
Bizottság, SZTE BTK Neveléstudományi Intézet.
http://www.edu.u-szeged.hu/onk2021/download/ONK_CES_2021_Absztrakt_Kotet_-_Book_of_Abstracts.pdf
|
|
2. |
Lippai, L. L., Benkő, Zs., & Tarkó, K.
(2021. 11. 12.). A koherenciaérzet megnyilvánulása a
holisztikus egészségdimenziókban a Szeged-Csanádi
Egyházmegyében végzett empirikus életmódkutatás tükrében
[előadás].
[The manifestation of the sense of coherence in the holistic
dimensions of health in the light of an empirical lifestyle
research in the Diocese of Szeged-Csanád [presentation]. ]
Az egészségfejlesztés jövője, a jövő egészségfejlesztése:
egy újabb lépés az egészség holisztikus megismeréséhez.
tudományos felolvasó ülés, MTA TAB Orvostudományi
Szakbizottság Egészségfejlesztési Munkabizottság, SZAB
Székház. |
|
3. |
Lipták, M. Z., & Tarkó, K. (2021). Az
egészség megjelenése a Nemzeti Alaptantervekben (1995-2020).
[Health in the National Curricula (1995-2020).] In Molnár,
Gy., & Tóth, E. (Eds.), A neveléstudomány válaszai a jövő
kihívásaira. XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia.
Program, előadás-összefoglalók (pp. 265-265). Szeged:
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, SZTE BTK
Neveléstudományi Intézet.
http://www.edu.u-szeged.hu/onk2021/download/ONK_CES_2021_Absztrakt_Kotet_-_Book_of_Abstracts.pdf
|
|
4. |
Mihálka, M. (2021). A megelőzés
lehetőségei a kiégés és a munka-család konfliktus
kialakulásában. [Prevention of burnout and work-family
conflict.] In Molnár, Gy. & Tóth, E. (Eds.), A
neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira. XXI. Országos
Neveléstudományi Konferencia. Program, előadás-összefoglalók
(pp. 663–663). Szeged, MTA Pedagógiai Tudományos
Bizottság, SZTE BTK Neveléstudományi Intézet.
http://www.edu.u-szeged.hu/onk2021/download/ONK_CES_2021_Absztrakt_Kotet_-_Book_of_Abstracts.pdf
|
|
5. |
Prievara, D. K. (2021). The Importance
of Parents as Role Models in Children’s Problematic Media
Use: A Literature Review. In Karlovitz, T. J. (Ed.), 13th
International Conference for Theory and Practice in
Education (pp. 18-18). Budapest, Neveléstudományi
Egyesület.
https://jimdo-storage.global.ssl.fastly.net/file/d5bb040e-2bfd-4c04-a779-64747d54738e/13thAbstracts-Program.pdf
|
|
6. |
Vitrai, J. (2021. 11. 12.). N3.0 Az
egészségfejlesztés jövője
[előadás].
[N3.0 The future of health promotion [presentation].] Az
egészségfejlesztés jövője, a jövő egészségfejlesztése: egy
újabb lépés az egészség holisztikus megismeréséhez.
tudományos felolvasó ülés, MTA TAB Orvostudományi
Szakbizottság Egészségfejlesztési Munkabizottság, SZAB
Székház. |
|
7. |
Kollányi, Zs. (2021). A részvételi
módszer szerepe az egészségfejlesztésben [előadás]. [The
role of the participatory method in health promotion
[presentation].] Az
egészségfejlesztés jövője, a jövő egészségfejlesztése: egy
újabb lépés az egészség holisztikus megismeréséhez.
tudományos felolvasó ülés, MTA TAB Orvostudományi
Szakbizottság Egészségfejlesztési Munkabizottság, SZAB
Székház |
|
|
Conference
presentations (2022) |
|
1. |
Benkő, Zs., Tarkó, K. & Lippai, L. L.
(2022). A táplálkozás, mint egészségfejlesztő puzzle.
[Nutrition as a health-promoting puzzle.] In Perge, A. &
Tóth, K. (Eds.), III. Leisure Konferencia: A rekreáció
színezetei – Absztrakt füzet (pp. 31-32). Miskolci
Egyetemi Kiadó.
|
|
2. |
Lippai, L. L., Szabó-Prievara, D. K. &
Tarkó, K. (2022. 11. 18.). Lelki egészségfejlesztési
lehetőségek az iskolában
[előadás].
[Mental health promotion opportunities in schools
[presentation].] Tudomány: út a világ megismeréséhez – Út
az egészségünkhöz. a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából
megrendezett hagyományos tudományos felolvasó ülés, MTA
SZTAB Orvostudományi Szakbizottság Egészségfejlesztési
Munkabizottsága, MTA TABT Szegedi Akadémiai Bizottság (SZAB
Székház). |
|
3. |
Mihálka, M. (2022. 02. 04.).
Megelőzhető a kiégés? Pedagógusok kiégésben való
érintettsége és a megelőzés alternatívái
[előadás].
[Can burnout be prevented? Teachers' exposure to burnout and
alternatives for prevention [presentation].]
Értékteremtés - Kihívások a pedagógiában, gyógypedagógiában
és a tanárképzésben: XIII. Taní-tani online Konferencia,
Miskolci Egyetem Bölcsészettudományi Kar Tanárképző Intézet. |
|
4. |
Mihálka, M. (2022). A munka és a család
életterületének összeegyeztetése során keletkező rizikó- és
védőfaktorok. [Risk and protective factors in reconciling
work and family life. ] In Steklács, J., & Molnár-Kovács,
Zs. (Eds.), 21. századi képességek, írásbeliség,
esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos
Neveléstudományi Konferencia
(pp. 441-441).
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK
Neveléstudományi Intézet.
https://konferencia.pte.hu/sites/konferencia.pte.hu/files/ONK_absztraktkotet_2022.pdf
|
|
5. |
Prievara, D. K. (2022). A családi minta
szerepe a médiahasználati szokások alakulásában -
szisztematikus áttekintés. [The role of family patterns in
the development of media use habits - a systematic review.]
In Fejes, J. B. & Pásztor-Kovács, A. (Eds.), XVIII.
Pedagógiai Értékelési Konferencia = 18th Conference on
Educational Assessment : program és összefoglalók = program
and abstracts (pp. 64-64). Szegedi Tudományegyetem,
Neveléstudományi Doktori Iskola.
http://www.edu.u-szeged.hu/pek2022/download/CEA_2022_Book_of_abstracts.pdf
|
|
6. |
Prievara, D. K. (2022. 04. 05.). A
család szerepe az egészséges médiahasználat kialakításában
[előadás].
[The role of the family in promoting healthy media use
[presentation].] Az SZTE JGYPK Új Nemzeti Kiválóság
Program 2021/2022-es tanév ösztöndíjasainak tudományos
konferenciája, SZTE Juhász Gyula Pedagógusképző Kar. |
|
7. |
Prievara, D. K. (2022). Szülők,
példaképek, influenszerek - A média és a látott minta hatása
az identitásra és az egészségre [előadás]. [Parents, role
models, influencers - The impact of media and perceived
patterns on identity and health [presentation].] "Média,
identitás, lokalitás" című konferencia, Szegedi
Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar, 2022. 04.
06-07. |
|
8. |
Rádi, O. M., Kerekes, V., Tarkó, K.,
Prievara, D. K., & Rákosy-Vokó, Z. (2022). Többet Észt-tel
az egészségért! Észtország nemzeti alaptantervének elemzése
az egészségfejlesztés szempontjából. [An analysis of
Estonia's national curriculum from a health promotion
perspective.] In Steklács, J., & Molnár-Kovács, Zs. (Eds.),
21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség
Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi
Konferencia (pp. 480–480). MTA Pedagógiai Tudományos
Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet.
https://konferencia.pte.hu/sites/konferencia.pte.hu/files/ONK_absztraktkotet_2022.pdf
|
|
|
Conference
presentations (2023) |
|
1. |
Tarkó, K., Benkő, Z., & Lippai, L. L.
(2023). Az egészség holisztikus és szalutogenetikus
modelljének alkalmazása egy empirikus kutatásban.
[Application of a holistic and salutogenetic model of health
in an empirical study.] Népegészségügy,
100(2), 97–97.
https://nepegeszsegugyi-egyesulet.hu/sites/default/files/2023-08/nepeg2302.pdf
|
|
|
Conference
presentations
(01.09.2023. – 31.08.2024.) |
|
1. |
Lippai, L., Osváth, V., Szabó-Prievara,
D. K., & Tarkó, K. (2023). A lelki egészség és -betegség
határát érintő pedagógusi döntések támogatási lehetőségei az
iskolai lelki egészségfejlesztés keretrendszerében.
[Supporting teachers' decisions on the borderline of mental
health and illness in the framework of school mental health
promotion.] In K. Tarkó & L. Lippai (Eds), Globális
Kihívások - Globális Egészségfejlesztés : Absztraktkötet
(pp. 14–15). Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó.
http://www.jgypk.hu/tanszek/alkegeszseg/mta2021/documents/ |
|
2. |
Mátó, V., Benkő, Zs., Tarkó, K.,
Mihálka, M., & Pósa, G. (2023). Gyermekvállalási attitűd
nappali tagozatos hallgatók körében a Szegedi
Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar hét szakján.
[Childbearing attitudes among full-time students at the
Juhász Gyula Faculty of Education, University of Szeged.] In
K. Tarkó & L. Lippai (Eds), Globális Kihívások - Globális
Egészségfejlesztés : Absztraktkötet (pp. 16–17). Juhász
Gyula Felsőoktatási Kiadó.
http://www.jgypk.hu/tanszek/alkegeszseg/mta2021/documents/ |
|
3. |
Mihálka, M., Mátó, V., & Pósa, G.
(2023). Családpedagógiai tanácsadás - lehetőség vagy
szükséglet? [Family counselling - an option or a necessity?]
In N. Fizel
& G. T. Molnár (Eds.), 150 éve a
pedagógusképzésért – Neveléstudományi konferencia :
Absztraktkötet (pp. 29–29). Juhász Gyula Felsőoktatási
Kiadó.
https://www.jgypk.u-szeged.hu/hirek/szte-jgypk-2023-aprilis/150-eve-230413
|
|
4. |
Nádudvari, G. E. (2023). A német
romantika pedagógiai válaszai a kor kihívásaira. [The
pedagogical response of German Romanticism to the challenges
of the era.] In K. Tarkó & L. Lippai (Eds), Globális
Kihívások - Globális Egészségfejlesztés : Absztraktkötet
(pp. 25–25). Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó.
http://www.jgypk.hu/tanszek/alkegeszseg/mta2021/documents/ |
|
5. |
Nádudvari, G. E., & Paizs, M. A.
(2023). Stíluskommunikáció az egészségfejlesztés tükrében.
[Style communication in the context of health promotion.] In
N. Fizel
& G. T. Molnár (Eds.), 150 éve a
pedagógusképzésért – Neveléstudományi konferencia :
Absztraktkötet (pp. 28–28). Juhász Gyula Felsőoktatási
Kiadó.
https://www.jgypk.u-szeged.hu/hirek/szte-jgypk-2023-aprilis/150-eve-230413
|
|
6. |
Osváth, V., & Kis, B. (2023). A gyász
sokféle arca a mentálhigiénés munkában. [The many faces of
grief in mental health work. ] In K. Tarkó & L. Lippai
(Eds), Globális Kihívások - Globális Egészségfejlesztés :
Absztraktkötet (pp. 18–18). Juhász Gyula Felsőoktatási
Kiadó.
http://www.jgypk.hu/tanszek/alkegeszseg/mta2021/documents/ |
|
7. |
Osváth, V., Kis, B., & Lippai, L.
(2023). Lelki egészségfejlesztés a köznevelésben - utópia
vagy realitás? [Mental health promotion in public education
- utopia or reality?] In N. Fizel
& G. T. Molnár (Eds.), 150 éve a
pedagógusképzésért – Neveléstudományi konferencia :
Absztraktkötet (pp. 26–27). Juhász Gyula Felsőoktatási
Kiadó.
https://www.jgypk.u-szeged.hu/hirek/szte-jgypk-2023-aprilis/150-eve-230413
|
|
8. |
Pósa, G., Beták, O., & Nagy, E. (2023).
Egyszerű megfigyelési skála a statikus egyensúly
változásának követéséhez, gyermekkori flexibilis pes planus
esetén. [Simple observation scale for monitoring changes in
static equilibrium in flexible pes planus in children] In K.
Tarkó & L. Lippai (Eds), Globális Kihívások - Globális
Egészségfejlesztés : Absztraktkötet (pp. 26–26). Juhász
Gyula Felsőoktatási Kiadó.
http://www.jgypk.hu/tanszek/alkegeszseg/mta2021/documents/ |
|
9. |
Tarkó, K., & Benkő, Zs. (2023).
Egészségfejlesztő pedagógus képzés múltja és jelene az SZTE
Juhász Gyula Pedagógusképző Karán. [The past and present of
health promotion teacher training at the Gyula Juhász
Faculty of Education at the University of Szeged. ] In N.
Fizel
& G. T. Molnár (Eds.), 150 éve a
pedagógusképzésért – Neveléstudományi konferencia :
Absztraktkötet (pp. 25–25). Juhász Gyula Felsőoktatási
Kiadó.
https://www.jgypk.u-szeged.hu/hirek/szte-jgypk-2023-aprilis/150-eve-230413
|
|
10. |
Uitumen, E., & Klára, T. (2023).
Exploring the Health Education Curriculum Assessment Tool
(HECAT) for analyzing the Mongolian Health Education
Curriculum. In I. Imre Sándor Neveléstudományi
Konferencia - Programfüzet (pp. 51–51). Budapesti
Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Műszaki Pedagógia
Tanszék.
https://www.mpt.bme.hu/maholnap/sites/default/files/ |
|
11. |
Uitumen, E., & Tarkó, K. (2024).
Validation of the health-promoting lifestyle instrument
among Mongolian students: a pilot study. In JURE 2024
Book of Abstracts (p. 66). University of Sevilla.
https://www.earli.org/assets/files/JURE2024-BOA-270624.pdf
|
|
|
Conference
presentations (01.09.2024 – 31.08. 2025) |
|
|
1. |
Boda, V., & Mihálka, M. (2024).
Óvodapedagógusok mentális egészsége a pedagógushiány
árnyékában. [The mental health of kindergarten educators in
the shadow of educator shortages.] In V. Bocsi & C. Csók
(Szerk.), XXIV.
Országos Neveléstudományi Konferencia: Absztraktkötet –
Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A
nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában (p.
251). MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem
Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar; Debreceni Egyetem
Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi
Intézet.
https://onk2024.hu/doc/absztraktkotet_v2.pdf
|
section presentation |
|
2. |
Hausingerné Búrány, A., & Tarkó, K.
(2025). A táncbeavatkozás hatása a holisztikus
egészségdimenziókra és a kognitív tényezőkre serdülők és
fiatal felnőttek körében: Szisztematikus áttekintés. [The
impact of dance intervention on holistic health dimensions
and cognitive factors among adolescents and young adults: A
systematic review.] In L. Kinyó & K. Dancs (Eds.),
XXI.
Pedagógiai Értékelési Konferencia = 21th Conference on Educational
Assessment: PÉK 2025 = CEA 2025: Program és összefoglalók =
Program and Abstract (p. 55). Szegedi Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola.
https://acta.bibl.u-szeged.hu/87285/
|
section presentation |
|
3. |
Lippai, L. (2024). Egészség és/vagy
jóllét?: Egy integratív jólléti modell egészségfejlesztési
nézőpontból. [Health and/or Well-being? An Integrative
Well-being Model from a Health Promotion Perspective] In K.
Tarkó, J. Vitrai, B. B. Németh, & L. L. Lippai (Szerk.),
Egészségfejlesztés
holnapután: rendszerszemlélet, participáció, együttműködés –
Kétnyelvű absztraktkötet (pp. 21–22). Juhász Gyula
Felsőoktatási Kiadó.
https://acta.bibl.u-szeged.hu/86006/
|
plenary presentation |
|
4. |
Mihálka, M. (2025). A családi élet
változásai a digitális kihívások tükrében. [Changes in
family life in light of digital challenges.] In G. Zentai &
J. Fináncz (Eds.), 18.
Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia
2025. április 24–25. = 18th Training and Practice
International Conference on Educational Science April 24–25,
2025: Program és absztraktok = Program and Abstracts (p.
147). Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem
Neveléstudományi Intézet.
https://press.mater.uni-mate.hu/402/
|
section presentation |
|
5. |
Mihálka, M. (2025). A kiégés azonosítása. Hogyan tudjuk
megragadni a kiégés okait, következményeit? [Identifying
burnout. How can we understand the causes and consequences
of burnout?] In G. Zentai & J. Fináncz (Eds.),
18. Képzés és
Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025.
április 24–25. = 18th Training and Practice International
Conference on Educational Science April 24–25, 2025: Program
és absztraktok = Program and Abstracts (p. 148). Magyar
Agrár- és Élettudományi Egyetem Neveléstudományi Intézet.
https://press.mater.uni-mate.hu/402/ |
section presentation |
|
6. |
Mihálka, M., Benkő, Zs., Tarkó, K., &
Mátó, V. (2024). A gyermekvállalási attitűd érzelmi és
tudatos tényezői. [Emotional and conscious factors of
childbearing attitudes.] In K. Tarkó, J. Vitrai, B. B.
Németh, & L. L. Lippai (Eds.),
Egészségfejlesztés
holnapután: Rendszerszemlélet, participáció, együttműködés –
Kétnyelvű absztraktkötet (pp. 46–47). Juhász Gyula
Felsőoktatási Kiadó.
https://acta.bibl.u-szeged.hu/86017/
|
section presentation |
|
7. |
Mihálka, M. (2024). Hogyan előzhetjük
meg a kiégést? [How Can We Prevent Burnout?] In K. Tarkó, J.
Vitrai, B. B. Németh, & L. L. Lippai (Eds.),
Egészségfejlesztés holnapután: Rendszerszemlélet, participáció,
együttműködés – Kétnyelvű absztraktkötet (pp. 44–45).
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó.
https://acta.bibl.u-szeged.hu/86016/
|
section presentation |
|
8. |
Nádudvari, G., & Paizs, M. A. (2024). A
társas támasz, mint értékcél megvalósulásának lehetőségei a
stíluskommunikátor képzésben. [[The Potential of Peer
Support as a Value Goal in Style Communicator Training] In
K. Tarkó, J. Vitrai, B. B. Németh, & L. L. Lippai (Szerk.),
Egészségfejlesztés
holnapután: rendszerszemlélet, participáció, együttműködés –
Kétnyelvű absztraktkötet (pp. 80–81). Juhász Gyula
Felsőoktatási Kiadó.
https://acta.bibl.u-szeged.hu/86033/
|
section presentation |
|
9. |
Osváth, V., & Szél, A. (2024). Lehet-e
a felsőoktatásban kötelező önismereti foglalkozásokat
tartani. [Can Self-awareness Classes Be Compulsory in Higher
Education.] In K. Tarkó, J. Vitrai, B. B. Németh, & L. L.
Lippai (Szerk.),
Egészségfejlesztés holnapután: rendszerszemlélet,
participáció, együttműködés – Kétnyelvű absztraktkötet
(pp. 84–85). Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó.
https://acta.bibl.u-szeged.hu/86035/
|
section presentation |
|
10. |
Paizs, M. A. (2024). Az abortusz
korlátozásának egészségszociológiai dimenziói – jogi
eszközök a pro life – pro choice vita feloldására. [Health
Sociological Dimensions of Abortion Restrictions –
Legal Tools to Resolve the Pro Life – Pro Choice Debate.] In
K. Tarkó, J. Vitrai, B. B. Németh, & L. L. Lippai (Szerk.),
Egészségfejlesztés
holnapután: rendszerszemlélet, participáció, együttműködés –
Kétnyelvű absztraktkötet (pp. 33–34). Juhász Gyula
Felsőoktatási Kiadó.
https://acta.bibl.u-szeged.hu/86011/
|
section presentation |
|
11. |
Pósa, G. (2024). Az idősödő társadalom
adta nehézségek a munkaerőpiacon. [The difficulties posed by
an ageing society on the labour market.] In K. Tarkó, J.
Vitrai, B. B. Németh, & L. L. Lippai (Szerk.),
Egészségfejlesztés
holnapután: rendszerszemlélet, participáció, együttműködés –
Kétnyelvű absztraktkötet (pp. 35–36). Juhász Gyula
Felsőoktatási Kiadó.
https://acta.bibl.u-szeged.hu/86012/
|
section presentation |
|
12. |
Tarkó, K. (2025). Az élethosszig tartó
tanulás egészségfejlesztő szerepe. [The Health Promoting
Role of Lifelong Learning.] In
A Lifelong Learning
Ökoszisztéma Fejlesztésének kérdései és kihívásai / Trends
and Issues of Developing Lifelong Learning Eco-systems: 21.
MELLearN Lifelong Learning Konferencia Absztrakt kötet /
21st Conference of MELLearN – Hungarian Universities’
Lifelong Learning Network Collection of Abstracts (p.
5). MELLearN Egyesület – Felsőoktatási Hálózat az Életen Át
Tartó Tanulásért.
https://mellearn.hu/conference-call-abstrakt/
|
plenary presentation |
|
13. |
Tarkó, K. (2024, November 28). Az
MTA–SZTE Egészségfejlesztés Kutatócsoport céljai és főbb
eredményei [Előadás].
Egészségfejlesztés, lelki egészségfejlesztés és jóllét a
köznevelésben – Bemutatkozik az MTA–SZTE Egészségfejlesztés
Kutatócsoport. [Health
promotion, mental health promotion and well-being in public
education – Introduction of the MTA-SZTE Health promotion
research group. Presentation.] SZAB Székház, Szeged,
Magyarország.
http://www.jgypk.hu/tanszek/alkegeszseg/mta2021/Pages/Konferenciaszervezes.html
|
plenary presentation |
|
14. |
Uitumen, E., & Tarkó, K. (2025).
Exploring the health-promoting lifestyle and associated
factors among Mongolian students. In L. Kinyó & K. Dancs
(Eds.), XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 21th Conference on
Educational Assessment: PÉK 2025 = CEA 2025: Program és
összefoglalók = Program and Abstract (p. 91). Szegedi
Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola.
https://acta.bibl.u-szeged.hu/87321/
|
section presentation |
|
15. |
Uitumen, E., & Tarkó, K. (2025). Factor
analysis of the Mongolian version of the healthy lifestyle
questionnaire for university students in Mongolia. In
A Lifelong Learning Ökoszisztéma Fejlesztésének kérdései és kihívásai
/ Trends and Issues of Developing Lifelong Learning
Eco-systems: 21. MELLearN Lifelong Learning Konferencia
Absztrakt kötet / 21st Conference of MELLearN – Hungarian
Universities’ Lifelong Learning Network Collection of
Abstracts (p. 116). MELLearN Egyesület – Felsőoktatási
Hálózat az Életen Át Tartó Tanulásért.
https://mellearn.hu/conference-call-abstrakt/
|
section presentation |
|
16. |
Uitumen, E. (2024).
Assessment of Health-Promoting Lifestyle Among University
Students in Mongolia: A Pilot Study. In V. Bocsi & C.
Csók (Szerk.), XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia: Absztraktkötet – Oktatás
és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és
az oktatás kihívásai a válságok korában (p. 460). MTA
Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem
Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar; Debreceni Egyetem
Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi
Intézet.
https://onk2024.hu/doc/absztraktkotet_v2.pdf
|
section presentation |
|
17. |
Vitrai, J. (2024). Koncepció a 21.
századi magyar népegészségügy megújítására: Lalonde
megközelítésének újragondolása. [A concept for renewing
public health in Hungary in the 21st century: rethinking
Lalonde’s perspective.] In K. Tarkó, J. Vitrai, B. B.
Németh, & L. L. Lippai (Szerk.),
Egészségfejlesztés
holnapután: rendszerszemlélet, participáció, együttműködés –
Kétnyelvű absztraktkötet (pp. 23–24). Juhász Gyula
Felsőoktatási Kiadó.
https://acta.bibl.u-szeged.hu/86007/
|
plenary presentation |
