A mérlegelő gondolkodás, információs tudatosság, szövegértelmezés és szövegalkotás tanítása pedagógus-szakvizsgára felkészítő

Szakirányú továbbképzés neve: A mérlegelő gondolkodás, információs tudatosság, szövegértelmezés és szövegalkotás tanítása pedagógus-szakvizsgára felkészítő

Munkarend: levelező

Önköltség: 145 000 /félév

 Irányszám: min. 3.  – max. 30  fő

 A képzés gyakorisága: péntek délután és szombaton,  4 hétvége/félév (részben online)

 

Helye: Szeged (SZTE JGYPK ) Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék 

 Cím: 6725 Szeged, Hattyas u. 10.

 

Bemeneti feltételek: Az alábbi alapképzési szakok valamelyikén (korábban főiskolai szintű képzésben) szerzett végzettség és szakképzettség: gyógypedagógia, szociálpedagógia, óvodapedagógus, tanító, konduktor, szakoktató, csecsemő- és kisgyermeknevelő vagy bármely műveltségi területű tanári szak valamelyikén ( korábban főiskolai vagy egyetemi szintű képzésben ) szerzett végzettség és szakképzettség vagy az alábbi mesterképzési szakok valamelyikén szerzett végzettség és szakképzettség: gyógypedagógia, szociálpedagógia és legalább három év pedagógus-munkakörben eltöltött szakmai gyakorlat.

Szakirányú továbbképzésben megszerezhető szakképzettség neve: szakvizsgázott pedagógus a mérlegelő gondolkodás, információs tudatosság, szövegértelmezés és szövegalkotás tanítása szakterületen

 

 E-mail: juhasz.valeria@szte.hu, alknyelv.jgypk@szte.hu

 Honlap: http://www.jgypk.hu/tanszek/alknyelv/

 Jelentkezési határidő: 2025. augusztus 22

A jelentkezés díja: 2000 Ft 

Befizetés módja: A jelentkezési lap beadásakor online bankkártyás fizetéssel van lehetőség kiegyenlíteni.

Jelentkezési lap letöltése!

Csatolandó dokumentumok: oklevélmásolat, valamint szakmai önéletrajz.

Képzés kezdete (szeptemberben induló képzések): 2025. szeptember 12.

Egyéb információk: A képzés célja, olyan pedagógusok képzése, akik képessé válnak a kritikai gondolkodás, az információs tudatosság, a szövegértés és szövegalkotás témakörében fejlesztő tevékenység végzésére. Azoknak ajánljuk, akik a tanulásfejlesztést egymásra épülő folyamatokban képzelik el, és tudatosan felépített stratégiák mentén szeretnék eljuttatni a tanulókat egy magasabb szintű gondolkodás eléréséhez. A szakvizsgás képzés hangsúlyosan gyakorlatorientált.