Kommunikatív önismereti játékok

A Magyar és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék 2024. május 16-án, Kegyesné dr. Szekeres Erika vezetésével műhelyfoglalkozás keretében játszani invitálta az önkifejezést és a kommunikatív készségeiket fejleszteni szándékozó, tanárképzésben részt vevő hallgatókat. A pozitív pedagógia, az élménypedagógia, illetve a Közös Európai Oktatási Platform „Boldog tanulók egy boldog iskolában” című programja arra hívja fel a figyelmet, hogy a gyerekek személyiségére pozitívan hat a történetmesélés, ezért minél több lehetőséget kell nekik adni arra, hogy mesélhessenek magukról. A foglalkozás résztvevői ennek jegyében kipróbálhattak néhány társasjátékot, amelyeket kimondottan arra a célra fejlesztettek ki, hogy jobban megismerjük a személyiségünket, s ezáltal tudatosabban fejezzük ki magunkat a kihívást jelentő és meglepő szituációkban is. A játékosok a foglalkozáson akkor tudták bábuikat a leggyorsabban célba juttatni, ha kommunikatívak voltak, és a lehető legrövidebb idő alatt a legtöbbet árulták el magukról és a tulajdonságaikról, akár észrevétlenül is. A résztvevők nagy aktivitást, felszabadultságot mutattak, miközben jól szórakoztak a játékos önismereti foglalkozásunkon. 

Az alábbi linken szereplő fotókat készítette: Ocskó Ferenc

0020_20240516091750