Skip navigation

Felhasznált szakirodalom

  1. Robyn Zevenbergen és Helen Logan: Computer use by preschool children, Early Childhood, 2008
  2. Informatikai és Hírközlési Minisztérium - Bodor Péter (kutatásvezető) (2004): A Brunszvik Teréz óvodai számítógépes program monitoring kutatása. Kutatási beszámoló
  3. Forrás: Prazsák Gergő, 2005. A Brunszvik Teréz óvodai számítógépes program első éve , 2005. október
  4. KITÁRULÓ VILÁG - informatika az óvodában
  5. KSH: Infokommunikációs (IKT-) eszközök és használatuk a háztartási, a vállalati (üzleti) és a közigazgatási szektorban, 2013
  6. Török Balázs Számítógépek az óvodában, Felsőoktatási Kutatóintézet
  7. Knizner Anikó: Az óvodai informatikai nevelés elmélete és gyakorlati lehetőségei.
  8. Haugland, Susan W.: The Effect of Computer Software on Preschool Children's Developmental Gains, Journal of Computing in Childhood Education, 1992. 3 köt. 1. sz. 15-30 p.
  9. Chatel, G. Regina (2005). Computers use in preschool: Trixie gets a screen name. New England Reading Association Journal, 41/2, 49-52 o.
  10. A számítógép bűvöletében A számítógép bűvöletében, Újbudai Logopédiai és Pedagógiai Szakszolgálat 5. évfolyam 1. szám
  11. PEKÁROVÁ Jana (2009): Digitálne technológie v materskej škole: vybrané otázky - rigorózna práca.
  12. Pekárová Janka: Using a Programmable Toy at Preschool Age: Why and How?
  13. Plowman, L., Stephen, C.: ICT in Pre-School: A ‘benign addition’? Research on ICT and preschool children. Learning and Teaching Scotland, Dundee, Scotland. (2002)
  14. Perlai Rezsőné: A matematikai nevelés módszertana, Nemzeti Tankönyvkiadó, 2007
  15. Perlai Rezsőné: Matematikai játékok óvodáskorban, Flaccus Kiadó, 2014
  16. Zsámboki Károlyné: Bence világot tanul, Zsámboki és Társa Bt., 2001