Skip navigation

Felhasznált irodalom

Európai Parlament és Tanács (2006): Az egész életen át tartó tanuláshoz szükséges kulcskompetenciák.
http://europa.eu/legislation_summaries/education_training_youth/lifelong_learning/c11090_hu.htm

Európai Bizottság (2007): A tanárképzés minőségének javítása.
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/HTML/?uri=CELEX:52007DC0392&from=HU

Európai Bizottság (2007): A lisszaboni célkitűzések tekintetében elért haladás nyomon követésére szolgáló mutatók és referenciaértékek összefüggő keretrendszere
http://europa.eu/legislation_summaries/education_training_youth/general_framework/c11099_hu.htm

Európai Tanács (2009): A Tanács következtetései (2009. május 12.) az oktatás és képzés terén folytatott európai együttműködés stratégiai keretrendszeréről („Oktatás és képzés 2020”)
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/HTML/?uri=CELEX:52009XG0528(01)&from=HU

Európai Bizottság (2012): A Bizottság bemutatja a Gondoljuk újra az oktatás stratégiát.
http://europa.eu/rapid/press-release_IP-12-1233_en.htm

Európai Bizottság (2003): Esélyegyenlőség a fogyatékkal élők számára: európai cselekvési terv (2004-2010)
http://europa.eu/legislation_summaries/employment_and_social_policy/disability_and_old_age/c11414_en.htm

Európai Bizottság (2010): Európai fogyatékosságügyi stratégia 2010–2020: megújított elkötelezettség az akadálymentes Európa megvalósítása iránt
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/HTML/?uri=CELEX:52010DC0636&from=HU

Ajánlott olvasnivaló

Fehér Ildikó,  Schmitsek Szilvia,  Schüttler Vera és Szauer Csilla (2010):  Az EU 2020 Stratégia és a fogyatékos emberek számára hozzáférhető szakiskolai innovációk Magyarországon. Gyógypedagógiai Szemle. 3. sz.
http://www.prae.hu/prae/gyosze.php?menu_id=102&jid=33&jaid=482