Skip navigation

Felhasznált irodalom

ISTE (2000) Education Technology Standards and Performance Indicators for All Teachers

ISTE (2008) Education Technology Standards and Performance Indicators for All Teachers

Kárpáti Andrea és Hunya Márta (2009): Tanárok informatikai kompetenciájának vizsgálata – az U-Teacher Projekt eredményei I. Új Pedagógiai Szemle, 59. 2. sz. 95–106 http://www.ofi.hu/karpati-andrea-hunya-marta-kiserlet-tanarok-ikt-kompetenciaja-kozos-europai-referenciakeretenek-0

Mark Prensky (2012): Teaching the Right Stuff. Not yesterday’s stuff or today’s—but tomorrow’s! Educational Technology. May-June. http://marcprensky.com/writing/Prensky-TheRightStuff-EdTech-May-Jun2012.pdf

Ollé János (2012): A digitális állampolgárság értelmezése és fejlesztési lehetőségei. Oktatás - Informatika.
http://www.oktatas-informatika.hu/2012/07/olle-janos-a-digitalis-allampolgarsag-ertelmezese-es-fejlesztesi-lehetosegei/

Ollé János, Lévai Dóra, Domonkos Katalin, Szabó Orsi, Papp-Danka Adrienn, Czirfusz Dóra, Habók Lilla, Tóth Renáta, Takács Anita, Dobó István (2013): Digitális állampolgárság az információs társadalomban. Budapest, Eötvös Kiadó

Ajánlott olvasnivaló

Lévai Dóra (2013): A digitális állampolgárság és digitális műveltség kompetenciája a pedagógus tevékenységéhez kapcsolódóan. Oktatás – Informatika. 1-2. sz.  http://www.oktatas-informatika.hu/2013/11/levai-dora-a-digitalis-allampolgarsag-es-digitalis-muveltseg-kompetenciaja-a-pedagogus-tevekenysegehez-kapcsolodoan/