Felhasznált irodalom
ISTE (2000) Education Technology Standards and Performance Indicators for All Teachers
ISTE (2008) Education Technology Standards and Performance Indicators for All Teachers
Kárpáti Andrea és Hunya Márta (2009): Tanárok informatikai kompetenciájának vizsgálata – az U-Teacher Projekt eredményei I. Új Pedagógiai Szemle, 59. 2. sz. 95–106 http://www.ofi.hu/karpati-andrea-hunya-marta-kiserlet-tanarok-ikt-kompetenciaja-kozos-europai-referenciakeretenek-0
Mark Prensky (2012): Teaching the Right Stuff. Not yesterday’s stuff or today’s—but tomorrow’s! Educational Technology. May-June. http://marcprensky.com/writing/Prensky-TheRightStuff-EdTech-May-Jun2012.pdf
Ollé János (2012): A digitális állampolgárság értelmezése és fejlesztési lehetőségei. Oktatás - Informatika.
http://www.oktatas-informatika.hu/2012/07/olle-janos-a-digitalis-allampolgarsag-ertelmezese-es-fejlesztesi-lehetosegei/
Ollé János, Lévai Dóra, Domonkos Katalin, Szabó Orsi, Papp-Danka Adrienn, Czirfusz Dóra, Habók Lilla, Tóth Renáta, Takács Anita, Dobó István (2013): Digitális állampolgárság az információs társadalomban. Budapest, Eötvös Kiadó
Ajánlott olvasnivaló
Lévai Dóra (2013): A digitális állampolgárság és digitális műveltség kompetenciája a pedagógus tevékenységéhez kapcsolódóan. Oktatás – Informatika. 1-2. sz. http://www.oktatas-informatika.hu/2013/11/levai-dora-a-digitalis-allampolgarsag-es-digitalis-muveltseg-kompetenciaja-a-pedagogus-tevekenysegehez-kapcsolodoan/