Felhasznált irodalom
Falus Iván (2010): A pedagógusképzés korszerűsítés – Európai tendenciák. Pedagógusképzés. 8. 1. sz.
http://pedagoguskepzes-halozat.elte.hu/wp-content/uploads/2011/02/Pedagoguskepzes_2010_1szam.pdf
Lakatosné Török Erika (2010): Informatikai kompetencia, oktatási stratégiák és módszerek a pedagógiai innováció szolgálatában – vizsgálatok nemzetközi fejlesztő programban részt vevő pedagógusok körében. Doktori Értekezés.
Lakatosné Török Erika és Kárpáti Andrea (2009): Az informatikai kompetencia, a pedagógiai gyakorlat és az innovációs sikeresség összefüggései az Európai Digitális Tananyagportál magyar kipróbálói csoportjában. Magyar Pedagógia. 109. évf. 3. szám 227–259.
Szili Katalin (2014): IKT-eszközök használatának vizsgálata logopédusok körében. Fejlesztő pedagógia. 25. évf. 1. sz. 12-16.o.
Virányi Anita (2011): Informatika és IKT tanítása gyógypedagógus képzésben. III. Oktatás – Informatikai Konferencia, Pedagógusképzés, pedagógusok és az IKT. Budapest.
http://videotorium.hu/hu/recordings/details/3366,Informatika_es_IKT_tanitasa_gyogypedagogus_kepzesben
Olvasnivaló ajánló
Kárpáti Andrea (2007): Tanárok informatikai kompetenciájának fejlesztése. Bevezetés egy tematikus összeállításhoz. Iskolakultúra. 4. sz. 3-7-o.
http://www.iskolakultura.hu/ikultura-folyoirat/documents/2007/2007-4.pdf