Skip navigation

Felhasznált irodalom

Csapó Benő, Molnár Gyöngyvér és R. Tóth Krisztina (2008): A Papíralapú tesztektől a számítógépes adaptív tesztelésig. Iskolakultúra. 3-4. 3-16. o.

Csapó Benő, Molnár Gyöngyvér, Pap-Szigeti Róbert és R. Tóth Krisztina (2009): A mérés-értékelés új tendenciái, a papír alapú teszteléstől az online tesztelésig. In: Perjés I. és Kozma T. (szerk.): Új kutatások a neveléstudományokban. Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola. Magyar Tudományos Akadémia, Budapest. 99-108. o.

Molnár Gyöngyvér és Csapó Benő (2013): Az eDia online diagnosztikus mérési rendszer. XI. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged, 2012. április 11–13. 82. o.

Molnár Gyöngyvér és Magyar Andrea (2015): A számítógép-alapú tesztelés elfogadottsága pedagógusok és diákok körében. Magyar Pedagógia. 115. évf. 1. sz. 47-64. o.

Nyéki Lajos (2005): Számítógéppel segített értékelés. In: Informatika a felsőoktatásban 2005 Konferencia, Debreceni Egyetem, 2005. augusztus 24-26.

Kárpáti Andrea és Hunya Márta (2009): Kísérlet a tanárok IKT-kompetenciája közös európai referenciakeretének kialakítására – a U-Teacher Projekt II. Új Pedagógiai Szemle. 3.

Varga Kornél (2004): Az informatika alkalmazása az oktatásban egy működő komplex rendszer kapcsán. Iskolakultúra. 12. 15-26.

Varga Kornél és Kárpáti Andrea (2006): Community Based Software Development – the Case of Movelex. UNESCO Chair for ICT In Education. Budapest. Hungary.
http://ftp.informatik.rwth-aachen.de/Publications/CEUR-WS/Vol-213/paper52.pdf

Olvasnivaló ajánló

Pásztor Kovács Anita, Magyar Andrea, Hülber László, Pásztor Attila és Tongori Ágota (2013): Áttérés online tesztelésre – a mérés – értékelés új dimenziói. Iskolakultúra. 11. sz. 86-100.o.
http://epa.oszk.hu/00000/00011/00179/pdf/EPA00011_iskolakultura_2013_11_086-100.pdf