Dr. Győri Ferenc, Domokos Mihály, Hocza Ágnes, Szilágyi Nóra, Dr. Bóka Ferenc: Labdajátékok
- Labdajátékok
- Kézilabda
- Kosárlabda
- Az iskolai kosárlabdázás egymásra épülő egységes képzési alapelvei
- Korosztályra bontott képzési program javaslat súlypontozott gyakorlati feladatokkal
- További lehetőség a képzés bővítésére
- STREETBALL
- Irodalom
- Erőnléti felkészítés kosárlabdázáshoz az iskolában
- Labdarúgás
- Nagypályás labdarúgás szabályai
- U12-U13
- Fejlődéstani alapismeretek a 6-14 éves korosztálynál
- Különböző korú labdarúgók technikai képzésének főbb jellemzői
- Taktika
- Mi jellemző a labdarúgók állóképességére
- Utánpótláskorú labdarúgók erőfejlesztése
- Utánpótláskorú labdarúgók gyorsaságának fejlesztése
- Játékok
- Irodalomjegyzék
- Röplabda
A tanuló mozgása labda nélkül
A mai modern röplabdázás nem engedheti meg az álló (elmozdulás nélküli) játékot. Az eredményesség érdekében folyamatos készenléti állapotban kell lenni, a tanulóknak helyezkednie, mozognia, igazodnia kell az érkező labdához. Ezek a hely- és helyváltoztatások nevezzük labda nélküli mozgásoknak.
A cél minden esetben a gazdaságosság és a gyorsaság, a labda nélküli mozgásokat a technikai elemekhez igazodva minél pontosabban és eredményesebben végrehajtani.
Készült A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi Régió felsőoktatásában c. pályázat támogatásával.
Pályázati azonosító: TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011