Skip navigation

10.3.2 Tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányon

Czibere Csilla és Kisvári Anna (2006, szerk.): Ajánlások tanulásban akadályozott gyermekek, tanulók kompetencia alapú fejlesztéséhez – Életpálya-építés. suliNova Közoktatás-fejlesztési és Pedagógus-továbbképzési KHT, Budapest.

Cseh Eleonóra (2006, szerk.): Ajánlások tanulásban akadályozott gyermekek, tanulók kompetencia alapú fejlesztéséhez −Matematika. suliNova Közoktatás-fejlesztési és Pedagógus-továbbképzési KHT, Budapest.

Józsa Krisztián és Fazekasné Fenyvesi Margit (2008): Tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációja. In: Szabó Ákosné (szerk.): Tanulmányok a tanulásban akadályozottak pedagógiája és határtudományai köréből. Educatio, Budapest. 157−176. On-line: http://www.sulinet.hu/tanar/kompetenciateruletek/ovodai_neveles/dokumentumok/foiskolai_tanulmanykotet.pdf

Papházy Éva (2006, szerk.): Ajánlások tanulásban akadályozott gyermekek, tanulók kompetencia alapú fejlesztéséhez – Szociális-életviteli és környezeti kompetenciák. suliNova Közoktatás-fejlesztési és Pedagógus-továbbképzési KHT, Budapest.

Papp Gabriella (2010): A tanulásban akadályozott tanulók és az olvasás.   Könyv és nevelés. 12. 1.sz. On-line: http://olvasas.opkm.hu/portal/felso_menusor/konyv_es_neveles/a_tanulasban_akadalyozott_tanulok_es_az_olvasas

Rottmayer Jenő (2006, szerk.): Ajánlások tanulásban akadályozott gyermekek, tanulók kompetencia alapú fejlesztéséhez – Szövegértés- szövegalkotás. suliNova Közoktatás-fejlesztési és Pedagógus-továbbképzési KHT, Budapest.