Skip navigation

A tervezés menete:

  • Fotók kiválogatása (szükség esetén előbb a fotók elkészítése). A fotóknál törekedjünk az egyéni megjelenésre, kerüljük a megvásárolható, ún. stockfotókat. Üzenetünk legyen egyedi, csak ránk jellemző.
  • Betűtípus(ok) kiválasztása. Hirdetéseknél két fontos – egymásnak ellentmondó – szempontot kell szem előtt tartanunk: jól, gyorsan olvasható de egyedi, különleges betűtípust kell választanunk.
  • Színek meghatározása. Lehetőleg kevés, jellemző, megjegyezhető, a céghez köthető színt szabad csak alkalmazni. Ha kontrasztos színeket használunk dinamikus hatást érhetünk el, míg egymással harmonizáló színek alkalmazásával nyugodtabb légkört tudunk sugározni magunkról. Ne feledkezzünk meg a hideg és meleg színekkel kialakítható hatásokról sem!

[Figyeljük meg, hogy legtöbb dinamikus, fiatalos imázst sugallni akaró márka általában az erőteljes, tiszta színeket, pl. pirosat és kéket alkalmaz megjelenései (pl. logó) során!]

  • Design (layout) elkészítése. A design legyen egyedi, meghökkentő, figyelemfelkeltő, de ha már van egyedi arculata a cégnek, mindenféleképpen illeszkedjen hozzá!
  • Az elfogadott terv kidolgozása. A kidolgozás során célszerű több változatot is elkészíteni. többől mindig könnyebb választani.
  • Kimeneti (pl.: nyomdai) file elkészítése. Feltétlenül figyelni kell a minőségre, a megfelelő színrendszer és felbontás használatára!