Skip navigation

Hirdetések, szórólapok tervezése, plakáttervezés

Hirdetések, szórólapok, plakátok tervezése során figyelembe kell venni hogy mit, milyen céllal és mely célközönségnek készítjük. A tervezés, azaz vizuális kommunikáció sokkal fontosabb, mint az írott szöveg, hiszen az emberek 90%-a a képekre, vizuális elemekre emlékszik. Ezért nagyon fontos, hogy a jól kitalált szlogen, vagy egy figyelemfelkeltő szövege mellett valamilyen grafikai elem vagy kép szerepeljen. Ma már mindennek van vizuális megjelenése, mert ebben a rohanó világban az emberek figyelmét jobban megragadja egy izgalmas kép, vagy egy érdekes alkotás.

Amennyiben eldöntöttük, hogy hirdetést készítünk, plakátot tervezünk, nem szabad sajnálni az időt és költséget a tervezési szakasztól, mert a teljes bekerülési költségnek csak a töredéke jut a tervezésre, jóval nagyon lesz például a hirdetési tarifa, a nyomtatási, kihelyezési költség, de egy rosszul, kapkodva kivitelezett hirdetés nem éri el a célját.