Domokos Mihály: A testnevelés és sport tanításának elmélete és módszertana
- A testnevelés és sport tanításának elmélete és módszertana
- Bevezetés
- Kultúra – testkultúra – értékek
- A testnevelés tanításának alapkérdési
- A testnevelés oktatás szabályozása, tantervek
- Az életszakaszok jelentősége a testnevelésben
- Foglalkoztatási formák a testnevelési órán, sportfoglalkozáson
- Differenciálás a testnevelésben
- Ellenőrzés, értékelés a mozgástanulás folyamatában
Egyenkénti osztályfoglalkoztatás
Jellemzője: a tanulók a feladatot egymásután, egyenként hajtják végre.
Előfordulhat olyan feladatnál, ahol a tanítónak, tanárnak kell segítséget nyújtani, ellenőrzéskor, értékeléskor.
Lehetőleg ritkán alkalmazzuk, mert gazdaságtalan az időkihasználás, sok a „holt idő", sok lehe-tőség adódik a fegyelmezetlenségre.

9. ábra: Egyenkénti osztályfoglalkoztatás (Makszin I. 2012)
Készült A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi Régió felsőoktatásában c. pályázat támogatásával.
Pályázati azonosító: TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011