Domokos Mihály: A testnevelés és sport tanításának elmélete és módszertana
- A testnevelés és sport tanításának elmélete és módszertana
- Bevezetés
- Kultúra – testkultúra – értékek
- A testnevelés tanításának alapkérdési
- A testnevelés oktatás szabályozása, tantervek
- Az életszakaszok jelentősége a testnevelésben
- Foglalkoztatási formák a testnevelési órán, sportfoglalkozáson
- Differenciálás a testnevelésben
- Ellenőrzés, értékelés a mozgástanulás folyamatában
Felhasznált irodalom

Olvasnivaló
- Arday László és Tihanyiné Hős Ágnes szerk. (2008): Kézikönyv az alsó tagozatos testne-velés tanításához Okker Kiadó, Budapest. 97-100.o.
- Báthory Zoltán és Falus István (1997): Pedagógiai lexikon. Keraban, Budapest.
- NAT 2012. http://www.ofi.hu/nemzeti-alaptanterv
- Kerettanterv 2013. http://kerettanterv.ofi.hu/01_melleklet_1-4/index_alt_isk_also.html
Készült A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi Régió felsőoktatásában c. pályázat támogatásával.
Pályázati azonosító: TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011