Testnevelés tantárgy-pedagógia I.
7. fejezet
Motoros tanítási-tanulási folyamat (mozgáskészség kialakítása):
- tanulás szűk és tág értelmezése;
- a motoros tanulás, mozgásos cselekvés meghatározása;
- a motoros tanítási-tanulási folyamat szerkezeti felépítése és oktatás-módszertani feladatai;
- a mozgásos cselekvés durva koordinációs szintjének jellemzői, időtartama, gyakorlati szempontok;
- a második szakasz sajátosságai;
- a mozgáskészségek csoportosítása.
Célok
A tanulási egység tananyagának elsajátításával Ön a következő ismeretekkel lesz gazdagabb:
- megismerkedik a tanulás szűk és tág fogalmával;
- meg tudja határozni a motoros tanulást és a mozgásos cselekvést;
- tisztában lesz a motoros tanítás-tanulás szerkezeti felépítésével, oktatás-módszertani feladataival;
- a durva és a finom koordinációs fázisok jellemzőivel, sajátosságaival;
- képes lesz a mozgáskészségeket különböző szempontok alapján csoportosítani.