Skip navigation

7. fejezet

Motoros tanítási-tanulási folyamat (mozgáskészség kialakítása):

  • tanulás szűk és tág értelmezése;
  • a motoros tanulás, mozgásos cselekvés meghatározása;
  • a motoros tanítási-tanulási folyamat szerkezeti felépítése és oktatás-módszertani feladatai;
  • a mozgásos cselekvés durva koordinációs szintjének jellemzői, időtartama, gyakorlati szempontok;
  • a második szakasz sajátosságai;
  • a mozgáskészségek csoportosítása.

Célok

A tanulási egység tananyagának elsajátításával Ön a következő ismeretekkel lesz gazdagabb:

  • megismerkedik a tanulás szűk és tág fogalmával;
  • meg tudja határozni a motoros tanulást és a mozgásos cselekvést;
  • tisztában lesz a motoros tanítás-tanulás szerkezeti felépítésével, oktatás-módszertani feladataival;
  • a durva és a finom koordinációs fázisok jellemzőivel, sajátosságaival;
  • képes lesz a mozgáskészségeket különböző szempontok alapján csoportosítani.