Testnevelés tantárgy-pedagógia I.
- Testnevelés tantárgy-pedagógia I.
- Bevezetés
- 1. fejezet
- 2. fejezet
- 3. fejezet
- 4. fejezet
- 5. fejezet
- 6. fejezet
- 7. fejezet
- 8. fejezet
- 9. fejezet
- 10. fejezet
- 11. fejezet
- 12. fejezet
- Felhasznált irodalom
- Melléklet
Hasonlat
- szintén a korábban szerzett tapasztalatokra építi a mozgáskép-alkotást;
- különbség, hogy a már ismert mozgásformákat-, mint hasonlatokat- belső szemléltetésként (elképzelésként) használjuk fel valamilyen feladat megoldására, tökéletesítésére, módosítására (pl.: úgy lépkedjetek fel a bordásfalra, mintha egy létrára mennétek fel; úgy guruljatok a szőnyegen, mint a fatörzs; úgy sétáljatok a padon, mint a kötéltáncos);
- az utánzásnál ahhoz adunk segítséget, hogy mit kell csinálni, a hasonlat abban segít, hogy hogyan hajtsanak végre valamit a tanítványok.