Skip navigation
Egészítse ki a mondatokat!
1.) A z ellenőrzésnek két formáját különböztetjük meg: a Bezárás (1): JXUwMDNlJXUwMDA5JXUwMDAzJXUwMDE1JXUwMDE4JXUwMDBjJXUwMDBjJXUwMDE1JXUwMDFiJXUw MDFj és az Bezárás (2): JXUwMDMxJXUwMDBkJXUwMTM1JXUwMTIyJXUwMDA5JXUwMDFiJXUwMDBhJXUwMDA0JXUwMDFj ellenőrzést.
2.) A mozgáshibákat az alábbiak szerint osztályozzuk:
3.) Az értékelés fajtái:
4.) Az osztályozás funkciói például:
5.) A tanulók fizikai állapotának mérésére az alábbi vizsgálati módszereket alkalmazhatjuk:
Enable JavaScript
Állapítsa meg az alábbi állításokról, hogy igazak vagy hamisak!
Alsó tagozaton elsősorban a folyamatos ellenőrzést alkalmazzuk.
Igaz Hamis
Igaz
A hibás végrehajtás oka csak a gyermekekben rejlik.
Hamis
A hibát először személy szerint, majd általánosságban javítsuk.
A reális és ösztönző értékelés pozitívan hat önmagunk megismeréséhez, megítéléséhez.
A testnevelésben a gyermekek teljesítményét elsősorban társaikhoz mérjük, fejlődésüket figyelembe véve.
Válassza ki melyik a helyes hibajavítási mód!
Beállítás 1
Nyújtsátok ki a térdeteket!
Beállítás 2
Lóg a fejetek!
Beállítás 3
Egyenesítsétek a hátatokat!
Beállítás 4
Messzebbre tegyétek a kezeteket!
Beállítás 5
Közel teszed a kezed!
Beállítás 6
Nyújtott karral körözzetek!
Beállítás 7
Hajlított karral körzöl!
Beállítás 8
Nem ugrassz elég magasra!