Skip navigation
Egészítse ki a mondatokat!
1.) A differenciálás a gyerekek, ifjak Bezárás (1): JXUwMDNkJXUwMDAyJXUwMDFlJXUwMDkwJXUwMDg3JXUwMDA3 sajátosságára tekintettel levő Bezárás (2): JXUwMDNlJXUwMDAzJXUwMDBmJXUwMDA2JXUwMTNkJXUwMTM1JXUwMDhkJXUwMDlh és Bezárás (3): JXUwMDNlJXUwMDAzJXUwMDBmJXUwMDA2JXUwMDA5JXUwMDE2JXUwMDA5JXUwMDBlJXUwMDlkJXUw MDlh lehetőségeinek biztosítása.
2.) A differenciálásra lehetőség adódik Bezárás (4): JXUwMDNiJXUwMDEwJXUwMDFjJXUwMDFmJXUwMDFmJXUwMDFkJXUwMDA2 , illetve Bezárás (5): JXUwMDNkJXUwMDAyJXUwMDFlJXUwMDkwJXUwMDg3JXUwMDA3 szinten.
3.) A csoportszintű differenciálás esetén Bezárás (6): JXUwMDMwJXUwMDBkJXUwMDExJXUwMDExJXUwMDE3JXUwMDFkJXUwMDA4JXUwMDhlJXUwMDg3 és Bezárás (7): JXUwMDMwJXUwMDA3JXUwMDAyJXUwMDAyJXUwMDA4JXUwMDhlJXUwMDg3 csoportokat alakíthatunk ki.
4.) A módszerek és eljárások alkalmazásában az alábbiak szerint lehet a differenciáláshoz hozzájárulni:
5.) A terhelés összetevőiben a differenciálás megvalósulhat:
Enable JavaScript