Testnevelés tantárgy-pedagógia I.
- Testnevelés tantárgy-pedagógia I.
- Bevezetés
- 1. fejezet
- 2. fejezet
- 3. fejezet
- 4. fejezet
- 5. fejezet
- 6. fejezet
- 7. fejezet
- 8. fejezet
- 9. fejezet
- 10. fejezet
- 11. fejezet
- 12. fejezet
- Felhasznált irodalom
- Melléklet
Bonyolultság
Különösen mozgástanulásnál kell ezzel az összetevővel számolnunk. Egyrészt a gyermeknek több érzékszervre ható inger együttesből kell szelektálni a végrehajtáshoz, s mindezt időkényszer alatt végezni. Másrészt felléphetnek az új mozgással kapcsolatos félelmek, melyek érzelmi és érzékszervi fáradtságként jelentkezve, idő előtti elfáradást eredményezhetnek. A pedagógus feladata a gyermekek motiválása, olyan körülmények biztosítása, melyek fokozzák a gyermekek biztonságérzetét, bátorítják őket a feladat végrehajtására. (Dr. Király Tibor, Dr. Szakály Zsolt,2011)