Skip navigation
Egészítse ki a mondatokat!
1.) A verbális ismeretnyújtás leggyakoribb módszerei a Bezárás (1): JXUwMDJiJXUwMDA5JXUwMDg5JXUwMDkxJXUwMDA3JXUwMDA5JXUwMDA1 közlés, az Bezárás (2): JXUwMDNkJXUwMDA5JXUwMDBlJXUwMDA3JXUwMDE2JXUwMDA5JXUwMDkzJXUwMDg1JXUwMDg1JXUw MDlh és a Bezárás (3): JXUwMDM1JXUwMDBjJXUwMDA2JXUwMDFlJXUwMDE4JXUwMDEzJXUwMDkzJXUwMDliJXUwMDFiJXUw MDE1 .
2.) A vizuális ismeretnyújtás lehet Bezárás (4): JXUwMDMzJXUwMDlkJXUwMDhjJXUwMDBjJXUwMDEzJXUwMDExJXUwMDE4JXUwMDA5JXUwMDBi , vagy Bezárás (5): JXUwMDMzJXUwMDlkJXUwMDhjJXUwMDBjJXUwMDEzJXUwMDExJXUwMDExJXUwMDExJXUwMDAw szemléltetés.
3.) A Bezárás (6): JXUwMDNhJXUwMDA3JXUwMDA4JXUwMDE4JXUwMDAxJXUwMDE1JXUwMDE1JXUwMDk1JXUwMDky mindig tanítói feladat, melynek célja a feladat Bezárás (7): JXUwMDM1JXUwMDA4JXUwMDAyJXUwMDhlJXUwMDliJXUwMDA2JXUwMDlkJXUwMDlhJXUwMDE2 , a helyes Bezárás (8): JXUwMDM1JXUwMDAyJXUwMDE1JXUwMDFkJXUwMDg2JXUwMDkyJXUwMDE4JXUwMDgyJXUwMDk5JXUw MDBhJXUwMDFmJXUwMDEx kialakítása, a tanulók Bezárás (9): JXUwMDM1JXUwMDAyJXUwMDFiJXUwMDFkJXUwMDFmJXUwMDk3JXUwMDhkJXUwMDhkJXUwMDkyJXUw MDEy .
4.) Az előkészítő gyakorlatok közlésmódjai a következők: Bezárás (10): JXUwMDJkJXUwMDAxJXUwMDk1JXUwMDhmJXUwMDE0JXUwMDg5JXUwMGQzJXUwMDQ2JXUwMDA5JXUw MDFkJXUwMDFmJXUwMDhjJXUwMDhiJXUwMDkw gyakorlatismertetés, Bezárás (11): JXUwMDJhJXUwMDliJXUwMDlhJXUwMDA5JXUwMDE2JXUwMDA5JXUwMDExJXUwMDExJXUwMDE2 vagy Bezárás (12): JXUwMDMzJXUwMDA3JXUwMDBkJXUwMDEyJXUwMDAwJXUwMDA5JXUwMDEzJXUwMDAyJXUwMDFlJXUw MDA2 közlésmód, Bezárás (13): JXUwMGFlJXUwMDg1JXUwMDAwJXUwMDA5JXUwMDFmJXUwMDEzJXUwMDE5JXUwMDAxJXUwMDFh és Bezárás (14): JXUwMDJiJXUwMDA5JXUwMDFiJXUwMDBhJXUwMDA1JXUwMDE3JXUwMDFjJXUwMDA5JXUwMDFhJXUw MDFm módszer.
5.) A szaknyelvi módszer formái a Bezárás (15): JXUwMDJlJXUwMDEzJXUwMDFmJXUwMDkzJXUwMDg3JXUwMDE3JXUwMDBhJXUwMDA5JXUwMDg5 és az Bezárás (16): JXUwMDJkJXUwMDAxJXUwMDE1JXUwMDEyJXUwMDllJXUwMDk5JXUwMDk1JXUwMDky .
Enable JavaScript
Állapítsa meg az alábbi állításokról, hogy igazak vagy hamisak!
A bemutatás lehetőséget biztosít a tanító számára, hogy szakmai felkészültségét, szakértelmét elméletben is bizonyítsa tanulóinak.
Igaz Hamis
Hamis
A szemben történő bemutatás esetén nem mindig kell tükörképet alkalmazni.
A tanulókban a képek, filmek azt a benyomást keltik, hogy könnyen utánozhatók, így fokozzák a tanulási motivációt.
Igaz
A kiindulóhelyzetet az utasítás, vezényszó előtt kell elrendelni.
A helyzetváltoztatásnál a gyakorlás megindítása a „Gyakorlat indulj!” vezényszóval történik.