12.4. Fejezetzáró
Minőség: az óvoda tekintetében minőségnek nevezzük az intézményi élet azon jellemzőit, sajátosságait, amelyek biztosítják, hogy a gyermekek jól érezzék magukat és sokoldalúan fejlődjenek, hogy a szülők, a fenntartó, az általános iskolai tanítók elégedettek legyenek, mert teljesítjük a kimondott és kimondatlan igényeiket, megfelelünk elvárásaiknak. (Dr. Szivák, 2001.)
Az óvodai beiratás
https://www.youtube.com/watch?v=eW2sg6I5lq0
A 20/2012. (VIII.31.) EMMI rendelet a nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról http://net.jogtar.hu/
Az együttműködés etikai normái az Eötvös Loránd Tudományegyetem Radnóti Miklós Gyakorlóiskolában www.osztalyfonok.hu/cikk.php?id=30
Podráczky Judit (szerk.): Szövetségben. ELTE Eötvös Kiadó, 2012. 11-85.
Kapcsolaterősítő élmények az iskolában old.wekerle.gov.hu/?oldal_id=764
V. Straub Jánosné: A kapcsolatrendszer elemzése, értékelése.
www.ofi.hu/tudastar/ovodai-nevelesi/kapcsolatrendszer