Skip navigation

12.4. Fejezetzáró

Minőség: az óvoda tekintetében minőségnek nevezzük az intézményi élet azon jellemzőit, sajátosságait, amelyek biztosítják, hogy a gyermekek jól érezzék magukat és sokoldalúan fejlődjenek, hogy a szülők, a fenntartó, az általános iskolai tanítók elégedettek legyenek, mert teljesítjük a kimondott és kimondatlan igényeiket, megfelelünk elvárásaiknak. (Dr. Szivák, 2001.)

Az óvodai beiratás

https://www.youtube.com/watch?v=eW2sg6I5lq0

A 20/2012. (VIII.31.) EMMI rendelet a nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról             http://net.jogtar.hu/

Az együttműködés etikai normái az Eötvös Loránd Tudományegyetem Radnóti Miklós Gyakorlóiskolában  www.osztalyfonok.hu/cikk.php?id=30

Podráczky Judit (szerk.): Szövetségben. ELTE Eötvös Kiadó, 2012. 11-85.   

Kapcsolaterősítő élmények az iskolában old.wekerle.gov.hu/?oldal_id=764

V. Straub Jánosné:   A kapcsolatrendszer elemzése, értékelése.
www.ofi.hu/tudastar/ovodai-nevelesi/kapcsolatrendszer