Skip navigation

Tartalomjegyzék

ELŐSZÓ (Hercz Mária PhD)

1. MODUL:  A (KEZDŐ) ÓVODAPEDAGÓGUS

1. AZ ÓVODAPEDAGÓGUS: EMLÉKEK ÉS VALÓSÁG (Hercz Mária PhD)

2. PEDAGÓGUSIDEÁLOKTÓL A PEDAGÓGIAI PROFESSZIONALIZMUSIG (Hercz Mária PhD)

3. A PÁLYAKEZDŐ ÓVODAPEDAGÓGUS (Takács Nikolett)

2. MODUL:  AZ ÓVODÁS GYERMEK

4. A GYERMEK ÚTJA AZ ÓVODÁIG (Ráczné Oláh Edit)

5. A KISGYERMEK MEGISMERÉSE ÉS FEJLŐDÉSKÖVETÉSE (Hercz Mária PhD)

3. MODUL. AZ ÓVODAI CSOPORT NEVELÉSE ÉS FEJLESZTÉSE

6. HATÉKONY PEDAGÓGIAI TERVEZÉS (Hercz Mária PhD)

7. ÖRÖMTELI TANULÁS (Hercz Mária PhD)

8. POZITÍV ÉLETTÉR KIALAKÍTÁS (Hercz Mária PhD)

9. HATÉKONY PEDAGÓGIAI KOMMUNIKÁCIÓ (Hercz Mária PhD)

4. MODUL. AZ ÓVODA MINT MUNKAHELY

10. ÓVODA A TÁRSADALOMBAN (Ráczné Oláh Edit)

11. ÓVODAPEDAGÓGUS A SZERVEZETBEN: HALLGATÓ, GYAKORNOK (Ráczné Oláh Edit és Takács Nikolett)

12. KAPCSOLATOK AZ ÓVODÁK VILÁGÁBAN (Ráczné Oláh Edit)

5. MODUL. SZAKMAI KARRIERÉPÍTÉS: ÖNMENEDZSELÉS, ÖNISMERETI ÉS ÖNFEJLESZTŐ GYAKORLATOK

13. SUMMA SUMMARUM: SZEMPONTOK ÉS CHECK-LISTÁK (Hercz Mária PhD)

14. NOSCE TE IPSUM: ISMERD MEG ÖNMAGAD! (Hercz Mária PhD)

15. ÖNISMERETI ÉS ÖNFEJLESZTŐ GYAKORLATOK (Hercz Mária PhD és Takács Nikolett)