Skip navigation

7. Örömteli tanulás

ÖRÖMTELI TANULÁS

Hogyan fedeztessük fel a tanulás örömét?

Hercz Mária



Célok

A 21. század a tudás évszázada. Haladó pedagógiájának alapfelfogása a gyermekközpontúság, a konstruktív pedagógia elméletére épülő gyermekkép, s azoknak a tanítás-és tanuláselméleti irányzatoknak és módszereknek a preferálása, amelyek a bármilyen életkorú gyermekek, tanulók számára. Ebben a fejezetben az Olvasó megismerkedhet az örömteli tanulás fogalmával és jelentőségével, a játék és a tanulás kapcsolatával, illetve a gyermekközpontú foglalkozástervezés menetével.

Bízunk abban, hogy a fejezet olvasása után az Olvasó is osztozik meggyőződésünkben: a tanulás öröm (is lehet)!

Ön mit gondol a tanulásról? Milyen élményekkel rendelkezik? Kérjük, lapozzon a 15. fejezet TANULÁS-SMILEY feladatára!