Skip navigation

Jelzőtrikók (6x10 db – 6 szín)

1 – 2. osztály

  1. A csapatok tagjai egymás mellett állnak. Mindenki kezében van egy – egy jelzőtrikó. Indító jelre az első ember felveszi a trikót. Amikor felvette, öltözhet a második ember…stb.
  2. Váltóversenyben az első ember, kezében egy trikóval elfut a szemközti bordásfalig és ráteríti a trikót, majd visszafut és váltja a társát. A második versenyző kifut és visszahozza a trikót és ezzel váltja a társát…stb.
  3. Használhatók bármilyen váltó és sorversenyben, fogójátékban a csapatok vagy versenyzők megkülönböztetésre.

3 – 4. osztály

  1. Váltóversenyben az első versenyző felveszi a csapatának kiosztott összes trikót. Egyesével levéve folyamatosan adja át a következő embernek, aki felveszi és ugyanúgy egyesével adja tovább.
  2. Lásd az előző feladatot, csak egy trikó halad végig a csapat tagjain.
  3. Lásd az előző feladatot, csak az első trikó átadása után, az első ember elindítja a második trikót. Az utolsó ember felveszi az összes trikót.
  4. Csak az első emberen van trikó. Elfut a szemközti bordásfalig és ráteríti valamelyik fokra, majd visszafut és váltja a társát. A második ember kifut, a bordásfalnál felveszi a trikót és csak ezt követően fut vissza és adja át a trikót. A következő ember ugyanezt a feladatot hajtja végre.

5 – 6. osztály

  1. Minden csapatnak kiosztunk egy – egy színt, majd párba sorsoljuk őket. A párban álló csapatok közül az egyik a fogó, a másik a menekülő. Az egyes körökben az a csapat győz, amelyik a leghamarabb megfogja a vele párban lévő csapat összes tagját. Az első kör után a fogó és a menekülő csapatok felcserélődnek. A két körben győztesként kikerült csapatok közt dől el az 1-2. helyezés valamint a két vesztes között a 3-4. Minden csapat egyszerre vesz részt a játékban.
  2. A csapat minden tagján van trikó. Az első ember elfut a szemközti bordásfalig és ráteríti a legfelső fokra, majd visszafut és váltja a társát. A következő ember ugyanezt a feladatot hajtja végre.