Skip navigation

Zárófeladatok

Feladat

1. Gondolja át, hogy ön a mindennapi gyakorlatában milyen lépéseket tudna megtenni az inkluzív oktatás sikeresebb megvalósulásáért!

Feladat

2.  Írja le azt a 10 legmeghatározóbb tényezőt, amely a Hattie-féle kutatás és az ön tapasztalatai alapján a leginkább meghatározzák a tanulás sikerességét!

Feladat

3. Milyen képességzavarok fordulnak elő leggyakrabban a diszlexiával együtt? (7db)

Feladat

4. Írja le, hogy a nyelvtanulási nehézséggel küzdő tanulóknál milyen részképesség-zavart figyeld meg!

Feladat

5. Gondolja át, milyen feladatokkal tudja a nyelvtanulási nehézséggel küzdők részképességeit fejleszteni a mindennapos tanítása során!

Feladat

6. Szerezzen ötleteket kollégáitól, milyen feladatokkal tudják ők az önálló tanulás irányába motiválni a tanulóit!

Feladat

7. Kérdezze meg diákjait, mely feladatokat szeretik a nyelvtanulás során, melyeket éreznek nehéznek, melyeket motiválónak!

Feladat

8. Milyen autentikus szöveggel találkoznak tanulói a mindennapokban? Milyen idegen nyelvű szövegeket nézegetnek önállóan szívesen? Hogyan tudja ezeket behozni a mindennapos tanítási gyakorlatába?

Feladat

9. Autentikus szövegek: mémek – egy kis szemiotika: párosítsa a képet a szöveggel!

A -   B -   C -   D -   E - 

Enable JavaScript

Feladat

10. Miért megfelelő gyakorlatok a mémek ön szerint a nyelvtanulási nehézséggel küzdők számára?