Skip navigation

Irodalomjegyzék

Bohács Krisztina (2013): A „módosíthatóság-modell” klinikai alkalmazásai: a Feuerstein-féle közvetített tanulási tapasztalat és az fie-basic program. Doktori értekezés tézisei, Szeged

Bohács Krisztina (2010): A dinamikus értékelés. Magyar Pedagógia, 110. 4. sz. 311-328. 2010

Csapó, Benő (2003): A képességek fejlődése és iskolai fejlesztése. Akadémiai Kiadó, Budapest.

David Tzuriel (2001): Dynamic Assessment of Young Children. Kluwer/Plenum, New York.

David Tzuriel (2000): Dynamic Assessment of Young Children: Educational and Intervention Perspectives. Educational Psychology Review, 12. 4. sz. 385–435.

Joseph LeDoux (2003: Das Netz der Persönlichkeit, Wie unser Selbst entsteht. Walter Verlag, Düsseldorf/Zürich.

Molnár Gyöngyvér (2006): Tudástranszfer és komplex problémamegoldás. Műszaki Kiadó, Budapest.

Rauven Feuerstein- Pickups Klein és Andrew Tannenbaum (1991): Mediated Learning Experience (MLE). Theoretical, Psychosocial and Learning Implications. Freund Publishing House Ltd., London.

Reuven Feuerstein- Lou Falik és Bohács Krisztina (2010): A közvetített szolilokvia – a nyelv és a kommunikáció mediációja belső beszéden keresztül. Magyar Pedagógia, 110. 2. sz. 97-118.

Reuven Feuerstein-Feuerstein, R. S. és Yair Mintzker (2006): Mediated Learning Experience Guidelines for Parents. ICELP Press, Jerusalem.