Az óvodapedagógus feladata a sajátos nevelési igényű gyermekek nevelésében
Felhasznált és ajánlott irodalom
- Bécsi Mónika, Erdei Róbert, Fegyver Márta, Kissné Almási Krisztina és Török Márta (2006, szerk.): Kézikönyv a sajátos nevelési igényről és az integrációról. Start Rehabilitációs Vállalat és Intézményei Nyírségi Nyomda, Nyíregyháza.
- Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft., Budapest.
- Torda Ágnes (2000): Beszédhibás gyermekek az óvodában és az iskolában. In: Illyés Sándor (szerk.): Gyógypedagógiai alapismeretek. Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar, Budapest, 575-600. o.
Internetes források:
- Gereben Ferencné, Fehérné Kovács Zsuzsa, Kas Bence és Mészáros Andrea (2012): Beszéd és nyelvi zavart mutató (beszédfogyatékos) gyermekek, tanulók komplex vizsgálatának diagnosztikus protokollja. On-line megtekintés:file:///C:/Users/toki/Downloads/ diagnosztikai_kezikonyv_3fejezet%20(3).pdf (Letöltés ideje: 2015. május 11.)
- Hernádi Krisztina (2006): Ajánlások beszédfogyatékos gyermekek kompetencia alapú fejlesztéséhez. Sulinova Közoktatás-fejlesztési és Pedagógus-továbbképzési Kht., Budapest. On-line megtekintés: http://www.sulinet.hu/tanar/kompetenciateruletek/ ovodai_neveles/dokumentumok/ovi-03.pdf (Letöltés ideje: 2015. május 11.)
- Jenei Andrea (2006): Ajánlások beszédfogyatékos gyermekek, tanulók kompetencia alapú fejlesztéséhez. Sulinova Közoktatás-fejlesztési és Pedagógus-továbbképzési Kht., Budapest. On-line megtekintés: http://www.sulinet.hu/tanar/kompetenciateruletek/1_szovegertes/ajanlasok/ szovegertes-03.pdf (Letöltés ideje: 2015. május 11.)
- 32/2012. (X. 8.) EMMI rendelete a Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai nevelésének irányelve és a Sajátos nevelési igényű tanulók iskolai oktatásának irányelve kiadásáról On-line megtekintés: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=154929.229239 (Letöltés ideje: 2015. május 11.)