10.1. Szakirodalom, kézikönyvek
A következő oldalakon fontos szakirodalmakat, kézikönyveket ajánlunk. A hallgatók ezeket a könyveket átlapozva jól használható ötletekkel, feladatokkal gazdagíthatják és tehetik változatosabbá a foglalkozásaikat. A tananyagban nem célunk minden szakirodalom megadása, a hallgató saját érdeklődési körének és tanulmányainak megfelelően bővítse a gyűjteményt!
Andrea Christiansen (2014): Az írás-olvasási és számolási zavarok kezelése. Saxum Kiadó, Budapest.
Gereben Ferencné (1982): A logopédiai munka módszertani kérdései. Tankönyvkiadó, Budapest.
Hirschberg Jenő, Hacki Tamás és Mészáros Krisztina (szerk. 2013): Foniátria és társtudományok. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest.
Marosits Istvánné (2011): Testvérbetűk. Logopédia Kiadó, Budapest.
Pléh Csaba (2013): A lélek és a nyelv. Pont Kiadó, Budapest.
Radicsné Szerencsés Terézia (2008): Minőségi munka a tanítási órákon. Módszerek a sajátos nevelési igényű gyermekek fejlesztéséhez. APC - Stúdió, Gyula.
Salné Lengyel Mária (2004, szerk.): Logopédia. Sulinova, Pilisborosjenő.
Schmidtné Balás Eszter (2004): Képes könyv a dadogásról. Közhasznú Alapítvány a dadogókért, Budapest.
Tóth Erika Katalin (2014): Ez a beszéd! Beszédhibák javítása gyermek- és felnőttkorban. Saxum Kiadó Kft, Budapest.