Skip navigation

11.6. Tesztfeladatok

 

Kérdés

Melyik definíció adja meg pontosan a pedagógiai hozzáadott érték fogalmát a kurzuson használt értelemben?

Answers

Az iskola a nevelő-oktató munka során mit (mennyit) ad hozzá a személyiség fejlődéséhez egy jól definiált területen.

Az iskola egy adott időtartam alatt mit (mennyit) ad hozzá a tanulók tudásához valamely jól definiált területen.

Az iskola a nevelő-oktató munka során mit (mennyit) ad hozzá a tanulók tudásához, hogy azt az életben fel tudják használni. 

Az iskola egy adott időtartam alatt milyen mértékű (mennyiségű) többletet ad hozzá a tanulók tudásához a kötelezően előírtakon kívül.

Visszajelzés

 

Kérdés

Mely információk érhetők el az Országos kompetenciamérés intézményi jelentéséből? Többet is bejelölhet!

Answers

Az iskola adott évfolyama diákjainak teljesítménye a hasonló helyzetű iskolák hasonló évfolyamaihoz képest.

Az iskola adott évfolyama diákjainak teljesítménye az országos átlagteljesítményhez képest.

Az iskola adott évfolyamán a diák egyéni teljesítménye a hasonló helyzetű diákok hasonló évfolyamaihoz képest.

Az iskola adott évfolyamán a diákok teljesítményeloszlása az országos eloszláshoz képest.

Visszajelzés

 

Melyik állítás igaz, melyik hamis a 11.2. táblázat alapján? 

A matematika területén a 8. évfolyamon az iskola a nagyméretű hatévfolyamos gimnáziumokhoz képest jobban teljesített.

Az iskola a hatévfolyamos gimnáziumokhoz képest minden területen és évfolyamon rosszabbul teljesített.

A 10. évfolyamon a matematika területén az iskola az országos átlag alatt teljesített.

Az iskolánál a szövegértés területén mindkét évfolyamon jobban teljesítettek a nagyméretű hatévfolyamos gimnáziumok.

Enable JavaScript

 

Melyik állítás igaz, melyik hamis a 11.4. táblázat alapján? 

A táblázat eredményei kritériumorientált értékeléssel értelmezhetők.

A szövegértés területén a 10. évfolyamon az iskolában az országos eredményekhez hasonló azoknak az aránya, akik az alapszint alatt teljesítettek. 

A szövegértés területén a 8. évfolyamos tanulók 63,6%-a elérte az alapszintet vagy afelett teljesített. 

A 8. évfolyamon a matematika terület tekinthető az iskolában a legproblémásabbnak. 

Enable JavaScript