Skip navigation

8.3.1. A feladatok csoportosítása a tervezés folyamata szempontjából

a)A feladatok megtervezéséhez jó lehetőséget jelentenek a különböző játékgyűjtemények vagy a csoport által már ismert játékok, melyek olyan módon átalakíthatóak, hogy a terápiás kutya szerepet kapjon benne. Ennek előnye az, hogy az alapfeladat a kliensek már ismerik, és ez a biztonság- és kompetenciaélményt nyújthatja számukra. Az ismert játékba bevont kutya viszont biztosítja az újdonság erejét, így kellően motiváló, a kliens nem érzi unalmasnak.

Pl. Twister (6.6.1. fejezet) 

b)Sokrétű alkalmazásra ad lehetőséget a már alkalmazott kutyás játékok átalakítása az aktuális célcsoport számára.

c)Továbbá természetesen szükséges és lehetséges is az új feladatok kitalálása.

Pl. Twister változatai (6.6.1. fejezet)